Karbüratördeki Çift Boğaz ne işe yarar...

maratbilgin

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
39
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Arkadaşlar benim arabada Karbüratöre havayı ileten hortumun altında bi hortum girişi daha var ama bende bu boru açıkta... Bunun açık olmasının artı ve eksisi nedir ... Bir de hava filtresi kutusunun altından parmak kalınlığında bi boru da boşta... Bunlar normal mi...
 
Karbüratörde çift boğaz araç belirli bir hıza gelince ikinci boğazı açar ona göre yakıt tüketimi artıyormuş bildiğim kadarıyla spingler tek bağaz karbüratörlüdür diğer soruna gelince o boru egzoz manifoltundan sıcak havayı karbüratöre verir kışın rahat çalışması için bendekide boşta karbüratör ustası sökmüştü rakma dedi bende takmadım.bir zararı olmuyor heralde.
 
Arkadaşlar benim arabada Karbüratöre havayı ileten hortumun altında bi hortum girişi daha var ama bende bu boru açıkta... Bunun açık olmasının artı ve eksisi nedir ... Bir de hava filtresi kutusunun altından parmak kalınlığında bi boru da boşta... Bunlar normal mi...
Merhaba çift boğaz karbüratörde 1. boğaz düşük devirde açılır 2.bogaz yüksek devirde açılır . Hava hortumu altındaki boru ise egzoz manifoldu üzerinden sıcak hava çeker kışın daha iyi çalışma sağlar .Bu borunun hava hortumu tarafında klape vardır . Karbüratör kazanı içinde hava filtresi olan kap ın altına geçen hortum ise külbütör kapağından gelir yağ buharını motora verip yakılması içindir
 
Karbüratörde çift boğaz araç belirli bir hıza gelince ikinci boğazı açar ona göre yakıt tüketimi artıyormuş bildiğim kadarıyla spingler tek bağaz karbüratörlüdür diğer soruna gelince o boru egzoz manifoltundan sıcak havayı karbüratöre verir kışın rahat çalışması için bendekide boşta karbüratör ustası sökmüştü rakma dedi bende takmadım.bir zararı olmuyor heralde.

Merhaba çift boğaz karbüratörde 1. boğaz düşük devirde açılır 2.bogaz yüksek devirde açılır . Hava hortumu altındaki boru ise egzoz manifoldu üzerinden sıcak hava çeker kışın daha iyi çalışma sağlar .Bu borunun hava hortumu tarafında klape vardır . Karbüratör kazanı içinde hava filtresi olan kap ın altına geçen hortum ise külbütör kapağından gelir yağ buharını motora verip yakılması içindir

Öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim... Peki bu durumda benim aracın, özellikle motor sıcakken zor çalışması buna bağlı olabilir mi...
 
Geri
Üst