Jsv karbon filtre nasıldır?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan onur-d
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
neyse vazgeçtim o zaman ses duyucaz diye dipgaz gezip benzini savurmaya gerek yok zaten orjınal haliylede 5000 devir çevirince güzel homurtu çıkarıyor:D
 
Son dynodaki ölçümde yapılan uygulamayı yapmazsan yani filtreyi motor bölümünden çıkarmazsan :o hiçbir işe yaramıyor demekki.
 
çıkarmazsan değilde filtreyi soğuk hawa alabileceği bir yere monte etmek gerekiyor , ilk wideodaki gibi motorun üstüne açık filtreyi koyup sıcak hawa emdirirsen , sonrada orjinal filtre takıp sağ farın üstünden soğuk hawa çektirirsen aradaki fark doğal tabiki ... ayrıca aracından Açık Hawa Filtresi olan biri nasıl oluyorda faydası yok diyor çözemedim , 2000 yılından beri bu camianın içindeyim demekki biz bunca senedir yanlış yapıyormuşuz
 
neyse vazgeçtim o zaman ses duyucaz diye dipgaz gezip benzini savurmaya gerek yok zaten orjınal haliylede 5000 devir çevirince güzel homurtu çıkarıyor:D
tabiki karar senin dostum sen bilirsin =)
 
evet kullandığım ve sürekli veri aldığım için faydası yok diyebiliyorum. orjinali taktık aynı beygir. cai taktık aynı beygir. hatta komple aracın dışına çıkardın 2-3 beygir anca geldi. öylede gezemeyeceğime göre faydası yok.

turbo araçta olay farklı. turboda turbo büyüttüğün zaman daha fazla hava çektiği için hava girişini biraz büyütmen gerekiyor. zaten o havayı intercoolerda soğuttuğumuz için o açıdan faydasını görüp kullanıyoruz. turbo havayı çekerken zorlanmasın daha rahat çeksin diye boruları kalınlaştırıyoruz. beygir için değil.


hiçbirinde işe yaramaz diye iddiam yok. tayperdan pahalı bir cai ile 3-5 hp alınabildiğinide gördüm. ama cok az araçta işe yarıyor. özellikle atmosferik renolarda beygir alabilen görmedim. varsa canlı verileri koysun.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst