- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 12,080
- Tepkime puanı
- 731
- Puanları
- 113
- Yaş
- 60
Selamlar RFC dosltarı, bugün yaşadığım bir olay Renault firmasının müşterisine verdiği önemin ve değerin ne kadar üst düzeyde olduğunu bana bir kez daha ispatlamış oldu. Captur 2013 model 108,800 Km.deki aracımın aküsünün sorun yaşatması üzerine, bugün İzmir Yaşar Otomotivin 3.Sanayideki servisine gittim. Her zaman ki gibi güzler yüzlü ve ilgili bir karşılamanın ardından sorunu Hasan Erarslan Ustaya anlattım ve hemen aracımın kayıdı acıldı. Yapılan kontroller neticesinde Captur 2013 model stop&start dizel aracımın aküsünün ömrünü tamamlama noktasına geldiği tesbit edildi. Servis garantili ve stop&start özelliği olan araçlar için önerilen akünün tavsiye edilen baz fiyatının 520.-Tl.sı olduğu tarafıma söylendi.
Bu aşamaya kadar normal prosedür çervesinde gelişen bu bakım ve onarım konusu, Captur aracımın 20 bin km den 100 bin km ye kadar olan periyodik bakımlarının yetkili serviste yapılması nedeniyle Renault Müşteri Hizmetleri ve Yaşar Otomotiv Renault Servisinin yazışmaları neticesinde değişiminin garanti kapsamına sokulması ile sonlandı.
Yetkili servislerin önemini ve Renault Müşteri Hizmetlerinin müşterisinin garantisi sonlanmış bile olsa müşterisine sahip çıkmasının keyfini ve mutluluğunu yaşadım. Burada bu vesileyle Renault Müşteri Hizmetlerine ve Yaşar Otomotiv İzmir Yetkili Servisine, başta Hasan Erarslan Usta ve tüm çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim. İyi ki varsın Renault...
Yaşar Grup
296. Sokak 8, 35090 İzmir, Türkiye
0232 461 1 800 - 0850 201 0 444
Bu aşamaya kadar normal prosedür çervesinde gelişen bu bakım ve onarım konusu, Captur aracımın 20 bin km den 100 bin km ye kadar olan periyodik bakımlarının yetkili serviste yapılması nedeniyle Renault Müşteri Hizmetleri ve Yaşar Otomotiv Renault Servisinin yazışmaları neticesinde değişiminin garanti kapsamına sokulması ile sonlandı.
Yetkili servislerin önemini ve Renault Müşteri Hizmetlerinin müşterisinin garantisi sonlanmış bile olsa müşterisine sahip çıkmasının keyfini ve mutluluğunu yaşadım. Burada bu vesileyle Renault Müşteri Hizmetlerine ve Yaşar Otomotiv İzmir Yetkili Servisine, başta Hasan Erarslan Usta ve tüm çalışanlarına sonsuz teşekkürlerimi iletmek isterim. İyi ki varsın Renault...
Yaşar Grup
296. Sokak 8, 35090 İzmir, Türkiye
0232 461 1 800 - 0850 201 0 444