Isiklarda stop etme sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gencay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gencay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
34
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Merhaba arkadaslar. Son bir haftadir stop etme sorunu yaşıyorum. Megane 1 k4m motor. 2000 model otomatik. Klima açıkken ışıklara yaklaşınca fren yapiyorum. Ardından devir saati dalgalanmaya basliyor genellikle stop ediyor. Çok nadir kendini topluyor. Bana rolanti valfi gibi geldi ama sizin fikirleriniz nedir?


LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Merhaba , aracı sabah ilk çalıştırdığınız zaman devir yüksekliği var mı yoksa dalgalanma mı var?
 
Merhaba , aracı sabah ilk çalıştırdığınız zaman devir yüksekliği var mı yoksa dalgalanma mı var?
İlk calistirmada devirde dalgalanma felan yok. Isınınca normale dönüyor rolanti. Ama klimayı açınca düşük devirde rolantiyi toplayamiyor.


LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İlk çalıştırma da devir yüksekliği varmı örneğin 1500rpm civarında sabit kalıp 5-10 dakika sonra 700rpm civarına düşüş oluyor mu?
 
İlk çalıştırma da devir yüksekliği varmı örneğin 1500rpm civarında sabit kalıp 5-10 dakika sonra 700rpm civarına düşüş oluyor mu?
Motor sogukken 1000 civarinda, ısınınca 500 civarinda duruyor. Klima kapalı iken hiç sıkıntı yok, ama klimayı açınca ani frenlerde veya ışıklara yaklaşınca stop ediyor.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Soru soruyorum ama ancak bu şekilde yönlendireceğim.

Aracınızda LPG var mı?

LPG varsa LPG tankı tam dolu ikende yapıyor mu?

Benzinde yapıyor mu?
 
Soru soruyorum ama ancak bu şekilde yönlendireceğim.

Aracınızda LPG var mı?

LPG varsa LPG tankı tam dolu ikende yapıyor mu?

Benzinde yapıyor mu?
Lpg var ama benzinde de denedim. Aynı sorun devam ediyor hocam.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lpg deposu tam dolu iken de aynı stop olayı oldu.

LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Rolanti valfinden kaynaklanıyor olabilir...
 
Benzinde de yaptığına göre 2 kısımdan meydana gelebilir. Emme Manifoldu ve boğaz kelebeği contaları (oringleri) nı değiştirmediyseniz orjinallerinden alıp değiştirmenizi ve ayar yaptırmanızı tavsiye ederim, bu sırada boğaz kelebeğinide temizletmeniz iyi olur. Şayet devam ederse sizin ve Mustafa abinin dediği gibi rölanti valfinde problem olabilir.

http://www.renaultfanclub.com/showthread.php?t=58817&p=980544&viewfull=1#post980544
 
Geri
Üst