- Katılım
- 2 Eki 2015
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar Merhaba,
2015 Model Kadjar icon EDC aracımı bir sabah "25.08.2017" çalıştırmaya çalıştığımda marş yemedi ve tüm arıza bildirimlerini bir anda vermeye başladı daha sonra ikinci marş'ta çalıştı ancak vites kutusu,start stop vb. hataların hepsi uyarı vermeye devam ediyordu, yol yardımı aradığımda akü ile ilgili bir sorun olabileceği ve bu sebeple en yakın servise göstermem gerektiğini söylediler ancak yola çıktığımda araç üçüncü vitese geçmeye çalıştığında bir anda gaz kesip yememeye başlıyor ve hız 0'a inene kadar yada ben durup birinci vitesten tekrar hareket edene kadar araç gaz yemiyordu bu sorun araç her üçüncü vitese geçmeye çalıştığında durum tekrarlandı servise gidene kadar 3km bu şekilde devam etti ve aracı en sonunda servise teslim ettim.Servis o gün akşama kadar halledebileceklerini iletip aracı teslim aldılar ancak akşam aradığımda aracın şanzıman beyninin "Garanti kapsamında" değişmesi gerektiğini söylediler, yenisinin yolda olduğunu ve akşam gelirse takıp vereceklerini yetişmez ise ertesi gün vereceklerini söylediler.Ertesi gün aradığımda saat 15:00 gibi işlemlerin biteceğini ilettiler gittiğimde araç test sürüşündeydi ve 10 dk sonra geldi ancak araç yine yolda kalmış ve başka bir parçanın sorunu tetiklediğini ne olduğunu çözmeye çalıştıklarını ilettiler ve ne kadar süreceğine dair bilgi veremeyeceklerini bu sebeple kendilerinden haber beklememi ilettiler,şuan beklemedeyim.
Sorun ile ilgili şuan servise ulaşamıyorum ancak birazdan tekrar deneyeceğim benim bu konularda tecrübeli arkadaşlara sorum şu ki şuan araç plan dışı bir şekilde hareketsiz kaldığı için "Garanti süresi devam ediyor" bayram öncesi ciddi bir mağduriyet yaşıyorum bunun ile ilgili Renault'un ikame araç verme gibi bir zorunluluğu var mıdır ? ona göre genel merkezi arayıp şikayetçi olmayalı planlıyorum.
Şimdiden cevaplar için çok teşekkürler.
2015 Model Kadjar icon EDC aracımı bir sabah "25.08.2017" çalıştırmaya çalıştığımda marş yemedi ve tüm arıza bildirimlerini bir anda vermeye başladı daha sonra ikinci marş'ta çalıştı ancak vites kutusu,start stop vb. hataların hepsi uyarı vermeye devam ediyordu, yol yardımı aradığımda akü ile ilgili bir sorun olabileceği ve bu sebeple en yakın servise göstermem gerektiğini söylediler ancak yola çıktığımda araç üçüncü vitese geçmeye çalıştığında bir anda gaz kesip yememeye başlıyor ve hız 0'a inene kadar yada ben durup birinci vitesten tekrar hareket edene kadar araç gaz yemiyordu bu sorun araç her üçüncü vitese geçmeye çalıştığında durum tekrarlandı servise gidene kadar 3km bu şekilde devam etti ve aracı en sonunda servise teslim ettim.Servis o gün akşama kadar halledebileceklerini iletip aracı teslim aldılar ancak akşam aradığımda aracın şanzıman beyninin "Garanti kapsamında" değişmesi gerektiğini söylediler, yenisinin yolda olduğunu ve akşam gelirse takıp vereceklerini yetişmez ise ertesi gün vereceklerini söylediler.Ertesi gün aradığımda saat 15:00 gibi işlemlerin biteceğini ilettiler gittiğimde araç test sürüşündeydi ve 10 dk sonra geldi ancak araç yine yolda kalmış ve başka bir parçanın sorunu tetiklediğini ne olduğunu çözmeye çalıştıklarını ilettiler ve ne kadar süreceğine dair bilgi veremeyeceklerini bu sebeple kendilerinden haber beklememi ilettiler,şuan beklemedeyim.
Sorun ile ilgili şuan servise ulaşamıyorum ancak birazdan tekrar deneyeceğim benim bu konularda tecrübeli arkadaşlara sorum şu ki şuan araç plan dışı bir şekilde hareketsiz kaldığı için "Garanti süresi devam ediyor" bayram öncesi ciddi bir mağduriyet yaşıyorum bunun ile ilgili Renault'un ikame araç verme gibi bir zorunluluğu var mıdır ? ona göre genel merkezi arayıp şikayetçi olmayalı planlıyorum.
Şimdiden cevaplar için çok teşekkürler.