- Katılım
- 31 Ara 2014
- Mesajlar
- 10
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
merhaba arkadaşlar geçen akşam aracımı park alanından çıkarırken birde baktım geri vites lambaları yanmıyor ama park sensörü çalışıyor. dedim herhalde ampuller patladı dedim baktım ampuller sağlam. sonra sanayiye gittim baktı arkadaşlar
ampuller sağlam
park sensörü sağlam
geri vites müşiri sağlam (sağlam olmasa park sensörüde çalışmazmış) ayrıca düz bağlayarak denendi de
sigortalar sağlam
bilgisayarda arıza kaydı yok
sonra elektrikçi arkadaş abi bu bizi aşar sen bir yetkili servise git dedi gittim yetkili serviste aynı kontrolleri yaptı ve aynı sonuca ulaştı ve söyledikleri
bu iş uzun aracın komple müşirden arka geri vites lambalarına kadar olan tesisatı kontrol edilmesi gerekiyormuş bunun için konsol arka tampon beyin gibi çoğu parçanın sökülmesi gerekiyor ve aracı birkaç gün serviste bırakmak gerekiyor muş ve sadece tespit için bile baya yüksek rakamlar çıkabilirmiş ayrıca beyin filan değişimi gerekirse bu masraf 2000 lira üstünde olabilirmiş
altı üstü geri vites lambası şimdi bu iş nasıl çözülecek daha önce önce böyle bir sorun yaşayan varmı yardımcı olabilecek yada yol gösterebilecek birisi varmı yardım bekliyorum arkadaşlar
benim aklımda bir fikir oluştu ama işe yararmı bilmiyorum onuda size sormak istedim. sonuç olarak bu müşür denilen parça bir anahtar ve işlevi bilgisayara park sensörüne ve geri vites lambalarına geri vitese geçince elektrik akımını açmak peki bu durumda düz mantıktan bukadar masraf yapmak yerine geri vites müşüründen direk geri vites lambalarına bir kablo versek geri vitese taktığımız da lambaların teknik olarak yanması lazım diye düşünüyorum sizin bu konuda düşünceniz nedir?
şimdi fluence ve durduk yere kendi kendine sönen geri vites lambalarına sinir oluyorum
ampuller sağlam
park sensörü sağlam
geri vites müşiri sağlam (sağlam olmasa park sensörüde çalışmazmış) ayrıca düz bağlayarak denendi de
sigortalar sağlam
bilgisayarda arıza kaydı yok
sonra elektrikçi arkadaş abi bu bizi aşar sen bir yetkili servise git dedi gittim yetkili serviste aynı kontrolleri yaptı ve aynı sonuca ulaştı ve söyledikleri
bu iş uzun aracın komple müşirden arka geri vites lambalarına kadar olan tesisatı kontrol edilmesi gerekiyormuş bunun için konsol arka tampon beyin gibi çoğu parçanın sökülmesi gerekiyor ve aracı birkaç gün serviste bırakmak gerekiyor muş ve sadece tespit için bile baya yüksek rakamlar çıkabilirmiş ayrıca beyin filan değişimi gerekirse bu masraf 2000 lira üstünde olabilirmiş
altı üstü geri vites lambası şimdi bu iş nasıl çözülecek daha önce önce böyle bir sorun yaşayan varmı yardımcı olabilecek yada yol gösterebilecek birisi varmı yardım bekliyorum arkadaşlar
benim aklımda bir fikir oluştu ama işe yararmı bilmiyorum onuda size sormak istedim. sonuç olarak bu müşür denilen parça bir anahtar ve işlevi bilgisayara park sensörüne ve geri vites lambalarına geri vitese geçince elektrik akımını açmak peki bu durumda düz mantıktan bukadar masraf yapmak yerine geri vites müşüründen direk geri vites lambalarına bir kablo versek geri vitese taktığımız da lambaların teknik olarak yanması lazım diye düşünüyorum sizin bu konuda düşünceniz nedir?
şimdi fluence ve durduk yere kendi kendine sönen geri vites lambalarına sinir oluyorum