Gelen Korkunç ses nedir

Neskıstı

Kayıtlı Üye
14-Bolu
Katılım
12 Ağu 2024
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar
2013 symbol 1.5 75 joy 1 aracım var
Trigger, V kayışı falan yeni değiştim 2 gün olmadı
Uzun yol yaptım gelirken korkunç bir ses gelmeye başladı tiriger tarafında şıkır şıkır sallanma sesleri metal çarpma sesleri shorts videosYoutube shortsu yükledim Bi dinleseniz bize ne sıkışmış ne kadar sıkışmış Bi deyi verseniz
 
Aracın alt kısmadan ses daha yüksek şekilde geliyor aracın çekişinde veya motorda hiç bir sorun yok klima sıcak üflemeye başladı gaz basalı 1 gün oldu bu arada gaz bitince normal üflüyordu bu sesle birlikte sıcak üflemeye başladı
 
.
 
Klima kompresöründe veya kayışında sıkıntı olabilir, trigeri değiştirirken başka aksamların bağlantılarını gevşek bırakmış olabilirler...
 
 
Tahrik kayışları (trigger veya V kayışı) ve kayış sistemindeki parçalar değiştirildikten sonra yaşanan sesler, birkaç potansiyel sorundan kaynaklanıyor olabilir
Yenii takılan kayışlar yeterince doğru gerilmemiş veya düzgün yerleştirilmemiş olabilir. Kayışın gevşek veya fazla sıkı olması, ses yapabilir. Ayrıca, kayışların doğru hizalanması önemlidir; aksi takdirde metal parçalar birbirine çarpabilir, Kayış sistemindeki gerilim veya kılavuz rulmanlarının arızalı olması, ses yapabilir. Bu rulmanlar aşınmış veya hatalı olabilir, Kayış tansiyoneri, kayışın düzgün bir şekilde gerilmesini sağlar. Tansiyonerin arızalanması, kayışın düzgün çalışmamasına ve ses yapmasına neden olabilir, Parçaların montajında bir hata olmuş olabilir. Özellikle kayışın, pul pul ve diğer bileşenlerin doğru bir şekilde yerleştirilmesi gerekir, Kayış sistemine bağlı diğer parçalar, örneğin su pompası veya alternatör, sorun çıkartıyor olabilir. Bunlar da kayışa bağlı olarak ses yapabilir.

Bu tür sesler genellikle ciddi bir sorunun belirtisi olabilir, bu yüzden aracınızı bir yetkili servise göstermek en iyisidir.
 
Klimanız düzgün çalışmıyorsa iyi ihtimal klima kasnağında problem olabilir. Kötü ihtimal klima kompresörünün arıza yapması. Tabi bunu yazarken kayış değişiminin doğru kayış ve işçilikle yapıldığını varsayıyorum.
 
25 bin sıkışmış arkadaşlar klima kompresörü borusuyla radyotörüylle değişiyor kilitlenmiş çapak bağlamış çapaklar radyotöre kaçmış polisin kimlik kontrolü için durdurup sen geç gideceğin yere var demesinden anlamalıydım ciddi bir sorun olduğunu :)
 
Geçmiş olsun, kötü ihtimale denk gelmişsiniz. Kış ayları da dahil olmak üzere her ay en azından 5-10 dakika klimanızı çalıştırmanızda fayda var. Hem sistem yağlanır, hem de hareketli parçaların kilitlenmesi önlenir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Neskıstı
Geri
Üst