- Katılım
- 13 Tem 2016
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Yeni Megane sedan'ı kullandıktan sonra Fluence ile beklediğim farkı bulamayınca, tasarımını daha çok beğendiğim Honda Civic'e yönelmiştim. Benim Fluence'ım 1.6 benzinli CVT. Civic'tede durum aynı, benzinli motor, CVT şanzıman.
Şunu çok net söyleyebilirimki sürüşünde (donanımda değil altını çiziyorum) yeni megane sedanda fazla ilerleme yok diyerek vazgeçip direksiyonuna geçtiğim Civic Fluence'dan daha da gerideydi.
*Motor, şanzıman his birebir aynı gözümü kapatsam Fluence derim aynı karakter.
*Net bir şekilde Fluence'dan daha fazla yol sesi içeri alıyor.
*Benim touch plus fluence neredeyse daha fazla donanım sunacak
*Yakıt tüketimi. 2 aracıda aynı rotada, aynı stilde sakin kullandım yaklaşık 20 km. 100km ortalamaları Fluence 6.7l, Civic 8.2l ! şaka gibi.
*Fluence süspansiyonu gibi Civicte yeterince konforlu idi.
*Civic direksiyonu tek artısı Fluence göre bariz net çalışıyor.
*Yol tutuş benim için çok önemli değil, virajları hiçbir zaman limitte dönmüyorum bu yüzden bu farkı yorumlamam zor. Ama Civic'te virajda Fluence kadar esniyor.
Özetlemek gerekirse Civic'ten sonra Fluence'ime binince kendimi daha konforlu hissettiğimdir. ÖTV yansıtılmamış bile olsa Civic kesinlikle 81.000TL'nin karşılığını veremiyor. Japon fanları yorumumdan hoşlanmayacaktır ama tarafsız yorumum bu.
Şunu çok net söyleyebilirimki sürüşünde (donanımda değil altını çiziyorum) yeni megane sedanda fazla ilerleme yok diyerek vazgeçip direksiyonuna geçtiğim Civic Fluence'dan daha da gerideydi.
*Motor, şanzıman his birebir aynı gözümü kapatsam Fluence derim aynı karakter.
*Net bir şekilde Fluence'dan daha fazla yol sesi içeri alıyor.
*Benim touch plus fluence neredeyse daha fazla donanım sunacak
*Yakıt tüketimi. 2 aracıda aynı rotada, aynı stilde sakin kullandım yaklaşık 20 km. 100km ortalamaları Fluence 6.7l, Civic 8.2l ! şaka gibi.
*Fluence süspansiyonu gibi Civicte yeterince konforlu idi.
*Civic direksiyonu tek artısı Fluence göre bariz net çalışıyor.
*Yol tutuş benim için çok önemli değil, virajları hiçbir zaman limitte dönmüyorum bu yüzden bu farkı yorumlamam zor. Ama Civic'te virajda Fluence kadar esniyor.
Özetlemek gerekirse Civic'ten sonra Fluence'ime binince kendimi daha konforlu hissettiğimdir. ÖTV yansıtılmamış bile olsa Civic kesinlikle 81.000TL'nin karşılığını veremiyor. Japon fanları yorumumdan hoşlanmayacaktır ama tarafsız yorumum bu.