Fluence Rot Balans hakkında sorular

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Merhabalar, 2011 model Dacia Sandero aracımı satıp 2015 Fluence Icon bir araç aldım en dolusundan. Aracın boyası, kazası, değişeni, hatası, kusuru, hasar kaydı yok lakin aracın direksiyon sistemine bir türlü alışamadım. Çok hafif bir direksiyon yamukluğu var rahatsız edecek kadar değil büyük ihtimal lastik jant balansından falan, çekme kayma da yok gibi ama yolda düz giderken yol eğimli falan olursa sanki araba eğimli tarafa doğru meğilleniyor haliyle direksiyonla toplamam gerekiyor bu sefer sanki direksiyonun merkez noktası faklı gibi duruyor. Eski sanderomda böyle birşey asla olmazdı. Düz ayarlar bırakır termostan çay koyardım. O tren gibi dümdüz giderdi yolun eğiminden falan etkilendiğine hiç şahit olmadım. Fluence'de bu durum normal mi? Rot balansa götürdüm ön takımda hiçbir sorun yok ayarında da sorun yok çekme falan yapmıyorsa 1- 2 derece direksiyon eğri diye para verme dedi eleman. Ben napcam bilmiyorum durum çok kafama takılıyo. Yolun eğimine göre bile toplamaya çalıştığım bir araç çok kafama takılıyor kötü sanderomun direksiyon sistemini arar oldum.
 
Aynı durum bende de var. 2013 icon edc. Rot-balans ayarı yaptırdım, adam canavar gibi dedi yani sorun yok ama çok hafif sola çekme var ve ne yaptıysam bu sorunu çözemedim. Aracı en son ön düzenciye götürdüm, sağ salıncakta çok hafif boşluk var dedi. Ön salıncakların ikisini bir değiştireceğim. Sonucu burada söylerim ama pek bir umudum yok.
 
Bildiğiniz üzere araçlarımızın direksiyonu elektrikli bu şehir içinde ve parkda süper kolaylık sağlıyor hızlandıkçada epey sert oluyor. Hatta bazen bu sertlik sürüş zevkini azaltıyor. Benim araç da yürüyen aksam ön düzen lastik jant gibi kısımlarda sorun olmamasına rağmen direksiyonu salmak istemiyorum aracın sürüş karekteri heybetine yakışmıyor.
Direksiyon elektrik li demiştik ve direksiyon açısı diye bir durum söz konusu bu konuyada dikkat etmelisiniz.
 
Teşekkürler fakat bu kalibrasyon olayı direksiyonu çevirdikten sonra geri toplamasıyla alakalı bir durum benim problemime çözüm değil. Bakalım hafta sonu yeni lastik alıcam ustam lastiklerin kötü durumda onları değiştir de ayarına bir bakalım dedi. Lastik tavsiyesi alabilirim.
 
Üyelik tarihi

Teşekkürler fakat bu kalibrasyon olayı direksiyonu çevirdikten sonra geri toplamasıyla alakalı bir durum benim problemime çözüm değil. Bakalım hafta sonu yeni lastik alıcam ustam lastiklerin kötü durumda onları değiştir de ayarına bir bakalım dedi. Lastik tavsiyesi alabilirim.

Bahsettiğiniz sorunu ben de yaşadım hala da yaşıyorum. İlk farkettiğim an rota soktum arabayı hatta işleme alan usta direksiyonda yamukluk var dedi. İslem yapıldı fakat o an ki psikoloji mi artık ne ise düzelmiş gibi geldi bana. Akabinde bir ay kadar sonra yine aynı konuma geldi direksiyon. Fakat bende sizin araçtaki gibi sağa veya sola akma kayma olmuyor. Direksiyon nerde bıraktıysam o noktada kalıyor. Bu olayın tekrarlanacağını düşünerek rot masrafı yapmamak ve aracın rot ayarında bir sorun olmadığını düşündüğüm için tekrar rot ayarı yaptırmadım. Kronik bir sorun mu bilemiyorum ama ben bu şekilde kullanıyorum.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Bahsettiğiniz sorunu ben de yaşadım hala da yaşıyorum. İlk farkettiğim an rota soktum arabayı hatta işleme alan usta direksiyonda yamukluk var dedi. İslem yapıldı fakat o an ki psikoloji mi artık ne ise düzelmiş gibi geldi bana. Akabinde bir ay kadar sonra yine aynı konuma geldi direksiyon. Fakat bende sizin araçtaki gibi sağa veya sola akma kayma olmuyor. Direksiyon nerde bıraktıysam o noktada kalıyor. Bu olayın tekrarlanacağını düşünerek rot masrafı yapmamak ve aracın rot ayarında bir sorun olmadığını düşündüğüm için tekrar rot ayarı yaptırmadım. Kronik bir sorun mu bilemiyorum ama ben bu şekilde kullanıyorum.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Valla çok can sıkıcı bir durum inanın aracın direksiyonunu bu yolda sağa eğimli tutarak düz gidebiliyorum şu yolda sola eğimli tutarak düz gidiyorum tam şaka gibi oğlumun akülü arabası daha istikrarlı eski sanderomu mumla aratıyor. Bakalım rot balanscı usta lastiklerin bitik yenisini al öyle gel bunlarla dikiş tutmaz dedi bide onu denicem. Lastik öneriniz olurmuydu?
 
Ben cok araştırdım yasadıgınız herseyiyle aynılarını yaşadım kendi fluencem de calıştıgım kurumdada 3 4 ayrı fluence test ettim onlarda bunu yaşamadım bendeki kadar hissettirmiyor daha istikrarlı alıştım artık problem yaratmıyor ilk zamanlar cok takmıştım. Sehir ici 50 civarı gidiyom tatlı virajlar var hafif sag yapiyom direksiyonu salıyorum kendi viraja devam ediyor toplamıyor direk

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Valla çok can sıkıcı bir durum inanın aracın direksiyonunu bu yolda sağa eğimli tutarak düz gidebiliyorum şu yolda sola eğimli tutarak düz gidiyorum tam şaka gibi oğlumun akülü arabası daha istikrarlı eski sanderomu mumla aratıyor. Bakalım rot balanscı usta lastiklerin bitik yenisini al öyle gel bunlarla dikiş tutmaz dedi bide onu denicem. Lastik öneriniz olurmuydu?

Lastik olarak conti premium contact5 tavsiye ederim. Hamur yapisi yumusaktir dolayisi ile islak kuru yol tutusu iyidir özellikle islak zemin performansı ben aldigim sene yapilan testlerde 1 numaraydi. Su an contact 6 serisi çıktı onlar daha iyi tabi ama fiyatı da iyi.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst