Fluence dijital gösterge tek diş sorunu rolanti dalgalanması hava filtresi ses sorunu

emre190761

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2022
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım fluence 1.5 105 lik araçda tecrübe edindiğim bir konudan bahsetmek istiyorum eski konularda sorunun çözümünü bulabilen çok olmamış gibi gördüğüm için yazmak istedim bu motor ısısını gösteren tek diş sorunu termostat parça değişikliginden sonra düzelmektedir bu ısı yarı kısma veya olması gereken düzeye geldikten sonrada tek diş kısma düşmemektedir bir de rolanti dalgalanması ve aracın motorunun hırıltılı şekilde çalışmasının sebebinin ısı müşüründen kaynaklanan bir durum oldugunu belirtmek isterim motorun sesinden ziyade horultu sesinin hava filtresinin ayaklarının ve sabitleme konusunda zayıf oldugundan homurtulu sesi içeri verdiğini de belirtmek istiyorum
 
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım fluence 1.5 105 lik araçda tecrübe edindiğim bir konudan bahsetmek istiyorum eski konularda sorunun çözümünü bulabilen çok olmamış gibi gördüğüm için yazmak istedim bu motor ısısını gösteren tek diş sorunu termostat parça değişikliginden sonra düzelmektedir bu ısı yarı kısma veya olması gereken düzeye geldikten sonrada tek diş kısma düşmemektedir bir de rolanti dalgalanması ve aracın motorunun hırıltılı şekilde çalışmasının sebebinin ısı müşüründen kaynaklanan bir durum oldugunu belirtmek isterim motorun sesinden ziyade horultu sesinin hava filtresinin ayaklarının ve sabitleme konusunda zayıf oldugundan homurtulu sesi içeri verdiğini de belirtmek istiyorum

Bahsettiğiniz hararetin tek diş durumunu ben 3-4 sene kadar yaşadım daha doğrusu aracı uc dört sene kullandım ve bu zaman zarfinda sayılıdır ikinci disin dolu olduğunu görmem. Sersiv gereksiz masraf yapıp parça degistirmene gerek yok demişti ve aslında kışın ilk kademe yandiktan aonra bile gayet sıcak hava veriyordu. Yani Buğra bununla ilgili bi ölçüm yapmıştı yanlış hatirlamiyorsam araç 90 derecede 2. Kutuyu dolduruyor fakat sürekli 88-89 derece gibi rakamlarda olduğundan ikinci kutu dolmuyordu. Yani sistem aslında caliaiyor aşırı hararet olduğunda yine bilgi veriyor fakat gostergede tek diş olarak kalıyor. Açıkçası bu durumun aracla ilgili bir soruna yol acmadigini ogrendikten sonra üzerinde durmadim ve öyle kullandım. Gostergedeki gorsel eksiklik dışında bi sorun yok aslında.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Demek istediğini anladım ancak ben araçtaki termostadı degiştikten sonra 2.kutunun tekrar 1 dişe düştüğünü görmedim degişmeden öncesindeyken hep tek diş kalıyordu ve çok sıkışık trafikte felan yarıya çıkıyordu sonra tekrar düşüyordu kalorifer konusunda fluencede bildigim kalorifer için farklı bir ısıtıcı var dedigin gibi tek diş oldugu durumdayken de kalorifer de herhangi bir sorun olmuyordu tek diş sürekli kalmaması gereken bir durum bence 2. Kutuyu doldurdugunda aracın daha verimli ve normal çalıştığını farkediyoruz
 
Şuan aracı kullanıyormusunuz hava filtresinin sabitleyici yerinin zayıf olması yada sabit olmaa bile ses yapıyor ve içerde oturan insana rahatsızlık veriyor bununla ilgili çok bir çözüm bulamadım
 
Geri
Üst