- Katılım
- 5 Nis 2012
- Mesajlar
- 369
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Yeni araç almayı düşünüyoruz. İstediğimiz 3 özellik var. Bunlar:
1. Sanroof
2. Hız Sabitleyici
3. Otomatik Vites
Bu özelliklerde araç aradığımızda şu iki araç göze çarpıyor:
Renault Fluence Privilege 1.5dCi EDC 110 HP / Honda Civic Elegance 1.6 Eco (LPG) Otm. 125 HP
Otomatik vites konusunda eski nesil tek kavrama tam otomatik şanzumanıyla Honda hala en sorunsuz otomatik vites. F1 şanzuman direksiyondan vites değiştirme özelliğiyle de çok iyi.
Kullandığım Renault Megane II Dymanique 1.5dCi 2005 (Sanroof, Hız Sabitleyici, 6'lı CD Çalar) sanroof'dan gelen sesler ve açılmama sorunları bizi baya bezdirmiş durumda.
Renault dizel otomatik vites ile aslında uzun zamandır beklediğimiz bir şey yaptı. Zira LPG'den bıkmıştık...
Hız sabitleyici konusunda Megane II manuel'den memnunum. OGS gişelerinden 50 ile geçip tekrar aktif ettiğimde toparlıyor hemen kendini 120'ye... Otomatik viteste hıza göre vites de değişeceğinden (zira vites değişince pasif olduğunu biliyoruz hız sabitleyicilerin) gişeler sonrası tepkisi ne oluyor ya da otoyolda çekişi kaybettirecek dik yokuşlarda daha iyi performans için vites düşerse hız sabitleyici pasif oluyor mu? Kullanan biri varsa öğrenmek isterim.
Değerli fikirleriniz seçim yapmamızı kolaylaştıracaktır. Güzel bir karşılaştırma konusu olacağına eminim. Şimdiden herkese teşekkürler, iyi forumlar...
1. Sanroof
2. Hız Sabitleyici
3. Otomatik Vites
Bu özelliklerde araç aradığımızda şu iki araç göze çarpıyor:
Renault Fluence Privilege 1.5dCi EDC 110 HP / Honda Civic Elegance 1.6 Eco (LPG) Otm. 125 HP
Otomatik vites konusunda eski nesil tek kavrama tam otomatik şanzumanıyla Honda hala en sorunsuz otomatik vites. F1 şanzuman direksiyondan vites değiştirme özelliğiyle de çok iyi.
Kullandığım Renault Megane II Dymanique 1.5dCi 2005 (Sanroof, Hız Sabitleyici, 6'lı CD Çalar) sanroof'dan gelen sesler ve açılmama sorunları bizi baya bezdirmiş durumda.
Renault dizel otomatik vites ile aslında uzun zamandır beklediğimiz bir şey yaptı. Zira LPG'den bıkmıştık...
Hız sabitleyici konusunda Megane II manuel'den memnunum. OGS gişelerinden 50 ile geçip tekrar aktif ettiğimde toparlıyor hemen kendini 120'ye... Otomatik viteste hıza göre vites de değişeceğinden (zira vites değişince pasif olduğunu biliyoruz hız sabitleyicilerin) gişeler sonrası tepkisi ne oluyor ya da otoyolda çekişi kaybettirecek dik yokuşlarda daha iyi performans için vites düşerse hız sabitleyici pasif oluyor mu? Kullanan biri varsa öğrenmek isterim.
Değerli fikirleriniz seçim yapmamızı kolaylaştıracaktır. Güzel bir karşılaştırma konusu olacağına eminim. Şimdiden herkese teşekkürler, iyi forumlar...