Fluence 1.5 85 Hp Yakıt sıkıntısı

micro123

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Arkadaşlar 1.5 85 lik fluenceye sahibim arac ortalama sehir ici kullanimda 7.5 den asagiya dusmuyor sirf ortalamayii dusurmk icin cok devrli kullanyrm 2500 3000 gcmyrm dusuk devrde kullanmyrm ama bi turlu dsmyr tuketim sikinti varmi sizce
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
şehir içi dur kak, çok trafik ışığı varsa, seyir halinde 3000 devir civarı kullanım, soğuk hava etkisi birleşince 7.5 ortalama görülür. size tavsiyem 2750-3000 arası vites yükseltin normal seyirde devri 2000-2250 civarı tutun, ani hızlanma ve frenlemeden kaçının, hava filitresini temizletin.
klima kullanmadığınız eylül-ekim ayları ortalamanız kaçtı?
 

Baki Cali

,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
456
Tepki puanı
178
Puanları
0
Yaş
27
aracı aldığımız gün aynı öyle gösteriyordu sıfırladım şimdi şehir içi dur kalk istanbul trafiğinde 6.5 civarı yakıyor ama bence en doğru ölçüm depoyu doldurun yapılan km yi alınan toplam yakıta bölün zaten araç ş.içi 28 kuruş civarı yakıyor fazla çıkarsa araştırmak lazım
 

dikizaynasi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
491
Tepki puanı
25
Puanları
0
Disel arabada 2500 3000 devir yuksek tatli rapra asagi gordunuzmu 2000 devire gelmeden atin yukseltin votesi yuksek devirde kullanmak yakiti azaltmaz aksine arttirir ben genelde 2000 devir civarinda vites degisirim rampa varsa 3000 ort. Suan 6 litre falan ki surekli eksi sicakliklarda aaraba kullaniyorum ve hararet az bisey cikiyor stop esiyorum arabayi kisa mesafe oldugundan gerci ne kadar kullansanda hararet normal seviyeye gelmiyor soguktan dolayi arabada donuyoruz erzurum sartlari
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Disel arabada 2500 3000 devir yuksek tatli rapra asagi gordunuzmu 2000 devire gelmeden atin yukseltin votesi yuksek devirde kullanmak yakiti azaltmaz aksine arttirir ben genelde 2000 devir civarinda vites degisirim rampa varsa 3000 ort. Suan 6 litre falan ki surekli eksi sicakliklarda aaraba kullaniyorum ve hararet az bisey cikiyor stop esiyorum arabayi kisa mesafe oldugundan gerci ne kadar kullansanda hararet normal seviyeye gelmiyor soguktan dolayi arabada donuyoruz erzurum sartlari

dizeller geç ısınıyor hele erzurumda orta seviyeye gelmesi çok sürer. dışarı ısısı 12-13 derece otobanda 1750-2200 devir arası, hızım 80-120 arasında 80-85 km yol aldım hararet hala ilk çizgide kaldı ikinciye yükselmemişti, şehir içine girince yükseldi.

bizim motorlar e4 norm max tork devri 2000 devirde başlıyor. 2000 civarı vites yükseltince devir 1400lere iniyor. düşük devirde şıkır şıkır sibop sesleri gelir, motor sarsıntısı hissedilir. sonra araç kendini toplayana kadar gaza yüklenirsin yakıt yine artar hemde mazotu çiğ yakacağından siyah duman atıp kurum oluşumunu artar. bunlardan dolayı vitesi, motor soğuksa 2500 civarı, hafif ısınınca 3000 lere yakın yükseltiyorum
 
Son düzenleme:

beyto52

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
122
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
mrb benımde 1,5 110 bg privilige fluence var kıs sartlarında bendede yakıt fazla arttı kısa mesafe anı hızlanma dur kalk ortalamayı artııyor bunlara dıkkat edın.. bırde sehırdısı yola cıktıgınızda ortalamyı sıfırlayın hız sabıtleme ıle 90 veya 110 km sabıtleyın ortalamanın 4,4 e kadar dustugunu goreceksınız su an ben sehırıcı sehır dısı karısık 7,1 yazıo ortalama km 25 krş yakıo su anda ..
 
Üst