Fikir Danışma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Atsiz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Atsiz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
533
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Arkadaşlar 2015 Fluence Icon Prestij aracımı yeni sattım ve bir tanıdığımda 2015 Kadjar Icon bir araç var. Boya, değişen, hata yok diyor tek hasar kaydı camı kırılan farı serviste değişmiş ve araç bu aracın olabileceği en dolu versiyonu panora keşif kutup ne kadar paket varsa hepsi varmış koltuk ısıtmadan park pilotuna kör noktadan şerit takibe kadar yalnız araç 177bin km. Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum. Ne yapayım bu araç bahsedilen kadar temiz çıkarsa teste soktuktan sonra km'sine rağmen alınır mı?
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar 2015 Fluence Icon Prestij aracımı yeni sattım ve bir tanıdığımda 2015 Kadjar Icon bir araç var. Boya, değişen, hata yok diyor tek hasar kaydı camı kırılan farı serviste değişmiş ve araç bu aracın olabileceği en dolu versiyonu panora keşif kutup ne kadar paket varsa hepsi varmış koltuk ısıtmadan park pilotuna kör noktadan şerit takibe kadar yalnız araç 177bin km. Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum. Ne yapayım bu araç bahsedilen kadar temiz çıkarsa teste soktuktan sonra km'sine rağmen alınır mı?

Dci motor düzenli bakım yapildigi surece sorun cikartmaz 400-500 bini rahat gorur. Ben sattigim aracimi 150.000 de verdim. Eğer bu araç bende kalsaydi 500.000 çok rahat gorurdu. Yani diyeceğim o ki aracın motorun kullanım şekli bakım periyotlari düzgün belgeli ise bence sorun olmaz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Satarken zorluk yasabilirsiniz. Ulkemizde boya ve km takintisi insan cok.
 
Araçta boya değişen yok. Tek değişeni sol farı camı çatladığı için gerisi full orjinal eziği çiziği de pek yok iyi bakılmış gibi kafada soru işareti bırakan tek şey km.
 
Motoruna iyi baktırın. Enjektörleri kontrol ettirin. Eğer test verisisi %90 üzeriyse motor iyi durumdadır ve fiyatınıda ona göre size uygun verdiyse niye alınmasın?
 
Motoruna iyi baktırın. Enjektörleri kontrol ettirin. Eğer test verisisi %90 üzeriyse motor iyi durumdadır ve fiyatınıda ona göre size uygun verdiyse niye alınmasın?

Motor verisi tam %90 çıktı. Bakım yaptıralı 2 ay olmuş. Fiyatıda kilometresi düşüklere göre uygun.
 
Bir tanıdığınız motor ustasına durumu anlatın oda baksın. Alma niyetiniz var görüyorum şaselerde hasar yoksa alınır. 5 senede 177 bin km iyi yapmış ben 3 senede 20.000 zor yaptım
 
Fiyatı uygunsa alınır yetkili servis bakımlı kullanani belli araç bence alınır araç apaçi tarzı kullanılsa kazasida olurdu 180.000 km ye kadar. Belli ki bolca uzun yol yapılmış iş için kullanılmış ben fiyatı uygunsa alırdım
 
Fiyatı uygunsa alınır yetkili servis bakımlı kullanani belli araç bence alınır araç apaçi tarzı kullanılsa kazasida olurdu 180.000 km ye kadar. Belli ki bolca uzun yol yapılmış iş için kullanılmış ben fiyatı uygunsa alırdım

Aynen bakımlı kullanılmış aracın ilk gün alındığı faturası duruyor, boyalı değişeni yok şasesi falan orjinal teste soktuk. Kullanan arkadaş mimarmış sürekli belediyelere gidiyorum hiç yol yapmadığım gün 100km garanti gidiyorum nerdeyse dedi. Fiyatı emsallerine göre uygun full dolu bir araç bende değerlendireceğim sanırım. Bide motoru farklıymış zaten bunların klasik 1.5dci gibi değil çünkü trigeri yok zincirli bu dedi. 100binde 1 ekzantrik kayışımı ne değişiyor o kadar dedi.
 
Motoruna iyi baktırın. Enjektörleri kontrol ettirin. Eğer test verisisi %90 üzeriyse motor iyi durumdadır ve fiyatınıda ona göre size uygun verdiyse niye alınmasın?

Ekspertizin verdigi rakamsal değere guvenmeyin. Örneğin yağ değişim zamanı gelmiş aracın motorun %70 gibi çıkar fakat bakım yaptirir yaptirmaz ekspere sokulan %90 üzerinde değer verir. Onlarin kullandiklari dynolar profesyonel değil ve profesyonel dynolarla aralarinda dag kadar fark var. Bence iyi bir motor ustasina veya yetkili serviste motor kontrolu yaptirilmali.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst