Dijital Klima Kullanımı

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepkime puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Hava 13 derece ve siz kalorifer sıcaklığını 22 yaptınız . AUTO ' ya bastığınızda Klima devreye girmiyor . Kompresör devrede olmuyor .
Hava 30 derece ve siz kalorifer sıcaklığını 15 yaptınız . AUTO ' ya bastığınızda klima açılıyor . Kompresör devrede oluyor .

Buraya kadar herşey normal .

Ama ben hava 9 dereceyken gece ön cam buğu gidericiye bastığımda , gösterge de AC yazısı yazıyor . Ve kompresör devreye girmiyor .

Neden ön cam buğusu giderilecekken göstergede AC yazısı çıkıyor ?
 
demekki onun fanin ufledigi sogukluk yeterli oluyor :) emin misin kompresorun devreye girmediginden :)
 
demekki onun fanin ufledigi sogukluk yeterli oluyor :) emin misin kompresorun devreye girmediginden :)

Abi soğuk havada deniyorum devreye girmiyor . 19 derece de denedim önden çıt diye ses geliyor :aytuğ
 
Abi soğuk havada deniyorum devreye girmiyor . 19 derece de denedim önden çıt diye ses geliyor :aytuğ
kaputu ac kompresoru bul ve kayisin donup donmedigine bak :)
 
kaputu ac kompresoru bul ve kayisin donup donmedigine bak :)

Abi kayış dönmeden olur mu :)
Kayış zaten direk kranktan dönüyor :)
Megane II lerde Şarj dinamosu ve Kompresör aynı kayışa bağlı :)
 
Abi kayış dönmeden olur mu :)
Kayış zaten direk kranktan dönüyor :)
Megane II lerde Şarj dinamosu ve Kompresör aynı kayışa bağlı :)
klima acildi mi ne oluyor peki... benim bildigim krank la kompresor arasinda bir kayis var o donmeye basliyor... kayisin surekli donmesi klimanin surekli calismasi anlamina gelmez mi :) birde klima arabayi agirlastirir dedikleri bunun icin kompresor kayistan guc alarak kranktan guc cekiyor ve araba agirlasiyor ben boyle biliyorum en azindan :P
 
klima acildi mi ne oluyor peki... benim bildigim krank la kompresor arasinda bir kayis var o donmeye basliyor... kayisin surekli donmesi klimanin surekli calismasi anlamina gelmez mi :) birde klima arabayi agirlastirir dedikleri bunun icin kompresor kayistan guc alarak kranktan guc cekiyor ve araba agirlasiyor ben boyle biliyorum en azindan :P

Kayışın takıldığı yer klima kapalıyken boşta dönüyor . Klima açıldığında bir kilit klima kompresörünün kayışa karşı bir güç uygulamasını sağlıyor .
Zaten o çıt seside ondan geliyor :)
 
Kayışın takıldığı yer klima kapalıyken boşta dönüyor . Klima açıldığında bir kilit klima kompresörünün kayışa karşı bir güç uygulamasını sağlıyor .
Zaten o çıt seside ondan geliyor :)
degisikmis :)
 
Geri
Üst