- Katılım
- 3 Ara 2018
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar Herkese Merhaba;
Aranıza yeni katıldım.Ankara'da ikamet ediyorum. Geçen hafta 2012 Grand Scenic 1.5 dci EDC aracımı satın aldım. 133.000 km'de aldığım arkadaş aracı oldukça pasaklı kullanmış ve içerisinin durumu çok kötüydü. (Bagajda çapa makinası taşımış o derece )
Bende arabayı aldığım gibi detaylı iç temizliğe bıraktım. Akşam arabayı almaya gittiğimde radyo/navigasyonun çalışmadığını, radyo düğmesinin yanıp söndüğünü, radyonun bir türlü açılmadığını, aynı zamanda da göstergede de "akü şarj oluyor" ibaresini gördüm. Kendi kendime "akü zayıfladığı için radyo herhalde kendi kendini korumaya aldı" diye düşündüm.
Eve gidene kadar "akü şarj oluyor" ibaresi kayboldu ama radyo açılmadı. Bütün gece internetten bu sorunla ilgili araştırma yaptım, bulabildiğim tek çözüm akü kutup başının sökülüp 5 dk sonra tekrar takılmasıydı.
Ertesi gün oto yıkamacıyı aradığımda "arabanın geldiğinde radyonun zaten çalışmadığı" gibi saçma sapan yalanlarla kendilerini korumaya çalıştılar. Bende kendim akünün kutup başını söktüm, tekrar taktım ama hiç bir değişiklik olmadı.
Hemen bir oto teyp tamircisinde soluğu aldım. Usta teybi yerinden çıkardığı gibi bana radyo kasası üzerinde leke yapan suları gösterdi. Bu radyo muhtemelen ölmüş dedi ama yine de bir bakalım dedi. İçini açtı bir güzel silip kuruttuktan sonra yerine taktı ve ÇOOK ŞÜKÜR teyp çalıştı.
Bu durumun sebebini de şöyle anlattı: "Özellikle kışın temizlik yapılan arabalarda içeriyi kurutmak için kullanılan ahtapot tipi kurutucular yüzünden koltuklardan buharlaşan su bir şekilde kendine yer bularak teyp içine sızıyor. Sen sen ol bir daha temizlik yaptırırken teybi terinden çıkart, temizlik bitince tekrar tak."
Benim başıma geldi, başkasının başına gelmemesi için burada bu olayı anlatmak istedim. Herkese kolay gelsin.
Aranıza yeni katıldım.Ankara'da ikamet ediyorum. Geçen hafta 2012 Grand Scenic 1.5 dci EDC aracımı satın aldım. 133.000 km'de aldığım arkadaş aracı oldukça pasaklı kullanmış ve içerisinin durumu çok kötüydü. (Bagajda çapa makinası taşımış o derece )
Bende arabayı aldığım gibi detaylı iç temizliğe bıraktım. Akşam arabayı almaya gittiğimde radyo/navigasyonun çalışmadığını, radyo düğmesinin yanıp söndüğünü, radyonun bir türlü açılmadığını, aynı zamanda da göstergede de "akü şarj oluyor" ibaresini gördüm. Kendi kendime "akü zayıfladığı için radyo herhalde kendi kendini korumaya aldı" diye düşündüm.
Eve gidene kadar "akü şarj oluyor" ibaresi kayboldu ama radyo açılmadı. Bütün gece internetten bu sorunla ilgili araştırma yaptım, bulabildiğim tek çözüm akü kutup başının sökülüp 5 dk sonra tekrar takılmasıydı.
Ertesi gün oto yıkamacıyı aradığımda "arabanın geldiğinde radyonun zaten çalışmadığı" gibi saçma sapan yalanlarla kendilerini korumaya çalıştılar. Bende kendim akünün kutup başını söktüm, tekrar taktım ama hiç bir değişiklik olmadı.
Hemen bir oto teyp tamircisinde soluğu aldım. Usta teybi yerinden çıkardığı gibi bana radyo kasası üzerinde leke yapan suları gösterdi. Bu radyo muhtemelen ölmüş dedi ama yine de bir bakalım dedi. İçini açtı bir güzel silip kuruttuktan sonra yerine taktı ve ÇOOK ŞÜKÜR teyp çalıştı.
Bu durumun sebebini de şöyle anlattı: "Özellikle kışın temizlik yapılan arabalarda içeriyi kurutmak için kullanılan ahtapot tipi kurutucular yüzünden koltuklardan buharlaşan su bir şekilde kendine yer bularak teyp içine sızıyor. Sen sen ol bir daha temizlik yaptırırken teybi terinden çıkart, temizlik bitince tekrar tak."
Benim başıma geldi, başkasının başına gelmemesi için burada bu olayı anlatmak istedim. Herkese kolay gelsin.