Boğaziçi köp trafiği,kbstaş tünelden göztepeye 2 saat,e5 acıbademe kadar iyi debriyaj sonrası kalkışta titreme yapıyor çok ısındığı için,20000km ,soğuyunca düzeliyor,ama başka marka araçlardanda yoğun baskı yanma kokusu aynı trafikte özellikle barbaros bul trafiğinde yokuşta çok duyuyorum bazen bendemi geliyor diye kaputu açıp bakıyorum diğer arçlardan geldiğini anlıyorum kaptta koku yok,dur malatda hep vites boşta kalkış hillholdla,eskiden debriyajı hızlı bırakırdım sirkeleme yapıyordu 1.vitrste şimdi yavaş bırakıyorum sorun yok yani ne hızlı neyavaş,debriyaj ortanın üzerinde kavrıyor ama ilk aldığımdada böyleydi tüm hidrolik debriyajlar yukarda kavrıyor herhalde,bundan önce audi kullanmıştım edc ile benzer çift kavrama stronik 7 ileriydi 1.den 2.ye aynı trafikte sirkeliyordu iki kez mekanik değişti aynı sorundu...servis kuru tiplerin hepsi aynı sorunu yaptığını söyledi,sorun yapmayan iki şanzıman gördüm ya yağlı tip kavrama stronik ama bundada güç kaybı fazlaq5 tdi de kullandım 177hp tam aktaramıyor yada captiva 2tdi tork konvektörlü bundada güç kaybı oluyordu...bu arada bugüne kadar gaza çok basıp sıkışık trafikte 2,5saat kullandığım yol açıksa 3000 3500devirde kullandığım 1,5dci reno motoru mütiş 1000km 5,5lt geçtiğini görmedim...a3tdi aynı yol 7,6ly a4 tdi aynı yol 8lt idi