- Katılım
- 11 Ara 2013
- Mesajlar
- 4,686
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Markanın yeni şanzımanı, hidrolik yerine elektromekanik bir sistem kullanarak, daha rahat ve hızlı vites geçişleri sunmayı hedeflerken, bu iki disiplinde de standart otomatik şanzımana oranla yüzde 25 daha iyi veri elde ediyor. Dacia, Easy-R şanzımanın 130 bin saat, 120 bin km boyunca test edildiğini belirtiyor.
Easy-R’ın genel çalışma prensibi, standart otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlarla aynı. D(Driver, N(Neutral, R(reverse) ve M (Manuel). Vites topuzuyla seçtiğiniz modun gösterge panelinde belirdiğini de belirtelim.
Easy-R, Logan MCV, Sandero ve Stepway modellerinde kullanılan TCe 90 turbo benzinli motorla birlikte satışa sunulacak. Bu şanzımanı tercih etmek isteyen kullanıcılar “Avrupa’da” 600 Euro ekstra bedel ödemek zorunda kalacak. Start-stop ve Eco Mode seçeneğiyle birlikte sunulacak şanzımanın ortalama yakıt tüketiminin 4.9 ile 5.1lt/100 km aralığında olduğu belirtiliyor.
Easy-R’ın genel çalışma prensibi, standart otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlarla aynı. D(Driver, N(Neutral, R(reverse) ve M (Manuel). Vites topuzuyla seçtiğiniz modun gösterge panelinde belirdiğini de belirtelim.
Easy-R, Logan MCV, Sandero ve Stepway modellerinde kullanılan TCe 90 turbo benzinli motorla birlikte satışa sunulacak. Bu şanzımanı tercih etmek isteyen kullanıcılar “Avrupa’da” 600 Euro ekstra bedel ödemek zorunda kalacak. Start-stop ve Eco Mode seçeneğiyle birlikte sunulacak şanzımanın ortalama yakıt tüketiminin 4.9 ile 5.1lt/100 km aralığında olduğu belirtiliyor.