Çok gülüyorum böyle yorumlara :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Nothing
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Nothing

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
412
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Beyler bakın adamın biri ismi lazım değil fluence tanıtım hız testi vs yapıldıktan sonraki videoya yaptığı yorumlara bir bakın sanki adam şahin den bahsetmiş senin şöförlüğün berbatsa araç ne yapsın yada acaba o aracı gerçekten kullandı mı:)


Herşey kağıt üstündeki test değerleri gibi olmuyor. Fluence 1.5 dci 110 hp her ne kadar muadillerinden güçlü görünsede , bu varolan güce hakim olmak çok zor . Bu arabanın direksiyon hakimiyeti tam bir fiyasko. 100 km ve üzeri hızlarda arabayı şeritte tutmak için çok çaba sarfetmek gerekiyor. Buda sürücüyü uzun yolda çok yoruyor. Yanal rüzgarlardan (mesela tırın yanından geçince) çok etkileniyor ve şeridinden sapıyor. Yol tutuşu çok iyi değil (bir fiesta değil). Ayrıca EDC şanzıman yeterince seri vites değiştiremiyor ve kararsız kaldığı anlar olabiliyor . Şanzımanın yapay zekasının geliştirilmesi lazım. Son olarak arabanın içinde elinizi nereye atsanız bir 'malzemeden çalınmışlık ' hissi mevcut ve teneke hissi var.Güven vermiyor.68 bin TL etmezmiş gibi duruyor.

Özellikle buraya çok güldüm parmak ucumla kullanıyorum ben bu araçları ;

''100 km ve üzeri hızlarda arabayı şeritte tutmak için çok çaba sarfetmek gerekiyor. Buda sürücüyü uzun yolda çok yoruyor''
 
Fluence kullanmak nasip olmadi ama her arabanin hakimiyeti 100 km/h den sonra Allaha emanet.
 
Kullanmasam kararsız kalıcam :)) hehe
 

Tırın yanından 175 ile geçtiğim bir vidyo. Sakın fluence ile denemeyin :))
 
Arkadaşlar edc sine vs yorum yapamam ama yol tutusunu ben pek begenmiyorum cunkü bikeresinde 150-160 ile giderken rüzgarlı bi havada gercekten o hızda arabayı yolda tutmak cok zordu ve beşik gibi sallanıyordu sagdan sert esen rüzgar gercekten arabayı yerden kaldırcak hissi veriyordu ama 2010 megan 2 aracımda böyle bi sorun asla yaşamadım hatta 150-160 dan sonra iyice yola yatıyo
 
Geri
Üst