- Katılım
- 27 Mar 2016
- Mesajlar
- 53
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
2011 graund tour extreme de var bu özellikler
*Silecek sistemi devredeyken, geri vitese attığınızda arka silecek otomatik çalışır.
* Hava ısısı 7 derece ve altındaysa, aracı çalıştırdığınızda ısıtma devreye girer ve 1-2 dk. içinde sıcak hava almaya çıkışı başlar. Bu esnada konsol bölgesinden 'çıt çıt' şeklinde röle sesleri duyulur.
* Motorumuzun Cut-Off özelliği vardır. Yani hareket halindeyken, gaza basılmadığı anda sistem aracın ivmesiyle hareket ettiğinden yakıt tüketimi 0.0Lt. olur. (boşta değil viteste yokuş inmek yakıt tasarrufu sağlar)
* Aktif değilse, (konsoldaki) kapıları kilitleme tuşuna 2 sn. basılı tutulursa "otomatik kilitleme" fonksiyonu aktif olur. Bu özellik, araç 6 km/s hızına ulaştığı anda kapıları otomatik kilitler. (içerden açılır dışardan açılmaz)
* CD çalarımız, aşırı kullanımından veya çok sıcak havalardan ötürü hararet yapması durumunda ekrana "TOO HOT" yazarak radyoya geçmektedir.
* Hareket hâlindeyken (ve vitesteyken) minimum sürate düşerseniz, araç bilgisayarı motorun stop etmesini önlemek için otomatik olarak gaz vermektedir.
* 3 derece ve altındaki sıcaklıklar, ekranda yanıp-sönme şeklinde ifade edilir. Don uyarısıdır.
* Kontağı çevirdikten (yol bilgisayarı devreye girdikten) sonra yol bilgisayarı tuşlarına dokunursanız ekranda yağ seviyesi "000000" ifadesiyle görülebilir.
* Kontağı kapatırken farlar açık konumda idiyse, araç tekrar çalıştırıldığında farlar otomatik olarak yanacaktır.
* Anahtar kontakta olmasa bile, far kolunu kendinize doğru çektiğinizde "Follow Me Home" özelliği devreye girer ve 30 sn. süresinde farlar yanar. Her çekme için +30 sn. eklenir. Toplam 2 dk. boyunca farlarla aydınlatma alınabilir. Süre sonunda farlar söner.
* Standart CD çaların SPEED menüsündeki değere göre, aracın hızı oranında müzik volümü otomatik olarak ayarlanır.
* Araca binmek üzere kapı kilitlerini açtınız ama kapıyı dahi açmadınız. 1 dakika sonunda kapılar otomatik olarak geri kilitlenir.
* Silecekler düzenli silme seçeneğindeyken aracı durdurursanız (trafik lambası veya geçici park hali) silecekler de fasılalı mod'a geçer.
* Dizel araçlar, ilk çalıştırma akabinde motoru yeterinde hazır hâle getirmeden yük bindirilmesi durumunda sesli uyarı verebilmektedir. (?)
* Anahtar kontakta değilken çalıştırılan aydınlatma veya radyo gibi elektrikli cihazlar, güvenlik gerekçesiyle 20 dk. sonunda otomatik olarak kapatılır. Arzu ediliyorsa tekrar çalıştırılmalıdır.
* Silecek sistemi devredeyken, geri vitese attığınızda arka silecek otomatik çalışır.
* Dizel araçlarda geri vitese atıldığında (aynı klimanın çalışması durumunda olduğu gibi) motorda 30 ilâ 50 devir artış gerçekleşir.
Bilgi:
* Lastik basınçları kapıların kapandığı şase üzerinde bildirilmektedir.
Diğer:
* Silecekler camdan ayrılamıyor. Birinde çentik var, diğeri açılırsa kaportaya temas ediyor. (Bu tip durumlarda sileceklerin dik pozisyonda bırakılması önerilir.)
* Motor numarası, yağ kontrol çubuğunun hizasında aşağıda bir yerde. Ama net görebilmek çok güç.
teknik özellikleri ise
1.2 75 beygir için
CO2 Salınımı1.2 75bg
4 silindirli, 16 supap, Euro5
1149cc
75hp
105Nm
167km/s
13.4sn
5 ileri mekanik
7.6/4.9/5.8l
1093kg
139g/km
1.6 110 beygir için
CO2 Salınımı1.6 110bg
4 silindirli, 16 supap, Euro5
1598cc
110hp
151Nm
186km/s
12.2sn
Otomatik
10.6/6.1/7.8l
1285kg
179g/km
1.5 dci 85 beygir için
CO2 Salınımı1.5 dCi 85bg
4 silindirli, 8 supap, Euro4
1461cc
85hp
200Nm
174km/s
12.7sn
Mekanik
5.2/4/4.4l
1280kg
116g/km
*Silecek sistemi devredeyken, geri vitese attığınızda arka silecek otomatik çalışır.
* Hava ısısı 7 derece ve altındaysa, aracı çalıştırdığınızda ısıtma devreye girer ve 1-2 dk. içinde sıcak hava almaya çıkışı başlar. Bu esnada konsol bölgesinden 'çıt çıt' şeklinde röle sesleri duyulur.
* Motorumuzun Cut-Off özelliği vardır. Yani hareket halindeyken, gaza basılmadığı anda sistem aracın ivmesiyle hareket ettiğinden yakıt tüketimi 0.0Lt. olur. (boşta değil viteste yokuş inmek yakıt tasarrufu sağlar)
* Aktif değilse, (konsoldaki) kapıları kilitleme tuşuna 2 sn. basılı tutulursa "otomatik kilitleme" fonksiyonu aktif olur. Bu özellik, araç 6 km/s hızına ulaştığı anda kapıları otomatik kilitler. (içerden açılır dışardan açılmaz)
* CD çalarımız, aşırı kullanımından veya çok sıcak havalardan ötürü hararet yapması durumunda ekrana "TOO HOT" yazarak radyoya geçmektedir.
* Hareket hâlindeyken (ve vitesteyken) minimum sürate düşerseniz, araç bilgisayarı motorun stop etmesini önlemek için otomatik olarak gaz vermektedir.
* 3 derece ve altındaki sıcaklıklar, ekranda yanıp-sönme şeklinde ifade edilir. Don uyarısıdır.
* Kontağı çevirdikten (yol bilgisayarı devreye girdikten) sonra yol bilgisayarı tuşlarına dokunursanız ekranda yağ seviyesi "000000" ifadesiyle görülebilir.
* Kontağı kapatırken farlar açık konumda idiyse, araç tekrar çalıştırıldığında farlar otomatik olarak yanacaktır.
* Anahtar kontakta olmasa bile, far kolunu kendinize doğru çektiğinizde "Follow Me Home" özelliği devreye girer ve 30 sn. süresinde farlar yanar. Her çekme için +30 sn. eklenir. Toplam 2 dk. boyunca farlarla aydınlatma alınabilir. Süre sonunda farlar söner.
* Standart CD çaların SPEED menüsündeki değere göre, aracın hızı oranında müzik volümü otomatik olarak ayarlanır.
* Araca binmek üzere kapı kilitlerini açtınız ama kapıyı dahi açmadınız. 1 dakika sonunda kapılar otomatik olarak geri kilitlenir.
* Silecekler düzenli silme seçeneğindeyken aracı durdurursanız (trafik lambası veya geçici park hali) silecekler de fasılalı mod'a geçer.
* Dizel araçlar, ilk çalıştırma akabinde motoru yeterinde hazır hâle getirmeden yük bindirilmesi durumunda sesli uyarı verebilmektedir. (?)
* Anahtar kontakta değilken çalıştırılan aydınlatma veya radyo gibi elektrikli cihazlar, güvenlik gerekçesiyle 20 dk. sonunda otomatik olarak kapatılır. Arzu ediliyorsa tekrar çalıştırılmalıdır.
* Silecek sistemi devredeyken, geri vitese attığınızda arka silecek otomatik çalışır.
* Dizel araçlarda geri vitese atıldığında (aynı klimanın çalışması durumunda olduğu gibi) motorda 30 ilâ 50 devir artış gerçekleşir.
Bilgi:
* Lastik basınçları kapıların kapandığı şase üzerinde bildirilmektedir.
Diğer:
* Silecekler camdan ayrılamıyor. Birinde çentik var, diğeri açılırsa kaportaya temas ediyor. (Bu tip durumlarda sileceklerin dik pozisyonda bırakılması önerilir.)
* Motor numarası, yağ kontrol çubuğunun hizasında aşağıda bir yerde. Ama net görebilmek çok güç.
teknik özellikleri ise
1.2 75 beygir için
CO2 Salınımı1.2 75bg
4 silindirli, 16 supap, Euro5
1149cc
75hp
105Nm
167km/s
13.4sn
5 ileri mekanik
7.6/4.9/5.8l
1093kg
139g/km
1.6 110 beygir için
CO2 Salınımı1.6 110bg
4 silindirli, 16 supap, Euro5
1598cc
110hp
151Nm
186km/s
12.2sn
Otomatik
10.6/6.1/7.8l
1285kg
179g/km
1.5 dci 85 beygir için
CO2 Salınımı1.5 dCi 85bg
4 silindirli, 8 supap, Euro4
1461cc
85hp
200Nm
174km/s
12.7sn
Mekanik
5.2/4/4.4l
1280kg
116g/km