- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,892
- Tepkime puanı
- 1,845
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
Yeni versiyondaki çift kavramalı EDC şanzıman vites değişikliklerini yüzde 30 oranında daha hızlı gerçekleştiriliyor. Daha alçak ve sağlam olan Trophy şasisi sayesinde Clio R.S. önde 20 mm, arkada ise 10 mm alçaltımış ve daha sert amortisörlerle donatılmış.
Dişli oranının değiştirilmesi sayesinde direksiyon tepkileri de artık daha net hale gelmiş durumda. Clio R.S. 220 Trophy EDC’de yüksek performanslı Michelin Pilot Super Sport 205/40 R18 ebadında lastikler kullanılıyor. Kabininde de önemli yenilikler bulunan R.S. Trophy, haziran ayından itibaren ilk olarak Avrupa’da satışa sunulacak...
Kabininde de önemli yenilikler bulunan R.S. Trophy, haziran ayından itibaren ilk olarak Avrupa’da satışa sunulacak. Ardından da Avustralya, Japonya, Singapur ve Hong-Kong da dâhil olmak üzere yaklaşık 10 ülkede satışa çıkarılacak...
Dişli oranının değiştirilmesi sayesinde direksiyon tepkileri de artık daha net hale gelmiş durumda. Clio R.S. 220 Trophy EDC’de yüksek performanslı Michelin Pilot Super Sport 205/40 R18 ebadında lastikler kullanılıyor. Kabininde de önemli yenilikler bulunan R.S. Trophy, haziran ayından itibaren ilk olarak Avrupa’da satışa sunulacak...
Kabininde de önemli yenilikler bulunan R.S. Trophy, haziran ayından itibaren ilk olarak Avrupa’da satışa sunulacak. Ardından da Avustralya, Japonya, Singapur ve Hong-Kong da dâhil olmak üzere yaklaşık 10 ülkede satışa çıkarılacak...
