- Katılım
- 13 Ağu 2015
- Mesajlar
- 145
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Önce hepinizin Kurban Bayramını kutlarım.Arkadaşlar 2014 model kendi clio 4 aracıma lpg taktırmak için uzun süredir lpg takılmış clio 4 lerde tüp takıldıktan sonra oluşabilecek büyük arızaların neler olabileceği konusunu hem montaj yapan çeşitli firmalara, hemde yetkili ve özel servislere sordum. montaj firmaları işi ticari yönden düşündükleri için bir şey olmaz arabayı içeri sok hemen takalım dediler.Ancak özel servisteki eski ustalar ile yetkili servisteki ustalar tüp takılan araçların Çoğunluğunun 80.000 km civarı titanyum alaşımlı sibobları yaktığı büyük masraflı arızaya neden olduğunu söylediler,hatta ben geçen hafta aracımı normal yıllık bakıma götürdüğümde yetkili servisteki usta başı 2 adet clio aracı göstererek sibob arızası nedeniyle araçları bakıma aldıklarını söyledi. Bügün ise konya da ilk defa montaj bayisi bir arkadaş ise dürüstçe itiraf ederek kendileri de lpg taksa bu motorun sibob arızası yapacağını,bu motorlar da proplem açmayan sadece Prinsin sıvı lpg sisteminin olduğu, kesinlikle bu sistemin takılması gerektiğini söyledi. Bu konu ile ilgili bilgisi olan varmı sistem bizim 1.2 motorlara oluyormu acaba ve kaç lira ? sistemin benzin enjektörleri kanalıyla sıvı lpg yi pistonlara püskürttüğünü, montaj sırasında manifoltun delinmediğini internetten araştırdım.
Şimdiden arkadaşları uyarmak istedim .ileride 2-3 sene sonra sibob yakarak servislerde bekleyen motorları haşat olmuş çokca clio 4 araç görmek istemediğimden dolayı bu konuyu açtım.Teşekkürler.
Şimdiden arkadaşları uyarmak istedim .ileride 2-3 sene sonra sibob yakarak servislerde bekleyen motorları haşat olmuş çokca clio 4 araç görmek istemediğimden dolayı bu konuyu açtım.Teşekkürler.