Clio 3 1.2 2010 lpg'li

Mehmet Kuş

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
MERHABA ARKADAŞLAR
ARACIM 2010 CLİO 3 1.2 75 BG
BENZİNE GELEN ZAMLAR DOLAYISIYLA AYDA 1 DEPODAN FAZLA BENZIN KULLANDIĞIM İÇİN GAZ TAKTIRMA KARARI ALDIM.
ZAVOLI MARKA TAKTIRDIM VE ÇOK MEMNUNUM. 2014 HAZIRANDAN BU YANA KULLANIYORUM.
YAKIT O ZAMAN ICIN BENZINLE 0,30-0,33Kr. ARASI OYNUYORDU. BENZININ LT 5.10 IKEN GAZ TAKTIRDIM.
GAZ 2.81 FALANKEN ALDIM, ANKARADAN BURSAYA DÖNERKEN POLATLI CİVARINDA.
ARACI HİÇ YORMADIM 90-100-110 İLE GELDİM. 62 TL'YE FALAN FULLEDİM SANIRIM.
UZUN YOL YAPTIM, 50 KM SİDE BURSADA SEHIR İÇİ KULLANMIŞIMDIR. 340 KM YAPTI.
18Kr FALAN HESAPLADIM KM'YE.
TEK YAŞADIĞIM BİR PROBLEM VAR ARAÇTA GAZ BITINCE OTOMATIK BENZINE GECMIYOR.
ARACI KESIYOR DEVIR 2500'UN USTUNE CIKMIYOR MANUEL BENZINE GECMEK ZORUNDA KALIYORUM.
BU NORMAL BIR DURUM MU SIZCE..
BIRDE ARAÇ BENZINDEYKEN DUSUK DEVIRLERDE BILE VITES ISTIYORDU SAĞIR KALMIYORDU GİDİŞİ.
FAKAT GAZ TAKTIRINCA ARACI DEVRINDE KULLANMAK DAHA KEYIFLI OLDU. BENZINDEYKEN VITESI COK CABUK DEGISTIRIYORDUM GEREK DUYMUYORDUM UZATMAYA(SAĞIR KULLANMAKTAN BAHSETMIYORUM).
AMA GAZ TAKTIRDIGIMDAN BERI (TABIKI SOYLEDIGIM DUZ YOLDA ) ARACI DAHA KEYIFLI KULLANIR OLDUM..
BU DURUMU BIRISI TEKNIK OLARAK AÇIKLAYABILIRSE SEVINIRIM..
 
Mehmet kardeşim öncelikle hoş geldin ve hayırlı olsun yeni kitin. Büyük harflerle yazı yamak forumlarda küfür olarak algılanır onun için daha dikkatli olmanı tavsiye ederim. Otomatik benzine geçmiyor ise mutlaka valflerinde bir sıkıntı vardır. Taktırdığın yere gitmen ve tüm sistemin yeniden kontrolünü yaptırmalısın. Keyifli paylaşımlar.
 
Merhaba Hakkı Bey
uyarınız için teşekkür ederim. o an boşluğuma geldi siteyi çözmeye çalışırken dalgınlığıma gelmiş, büyük harfe dikkat etmedim.
benim anlam veremediğim bi keresinde tam kavşak çıkışı araç sollarken sıkıntıya düştüm. aynı olay denk geldi. araç gaza bastığım halde 2500 devirin üzerine çıkmıyor hatta kasıyor da diyebilirim. cumartesi gidebilirm ancak o yüzden foruma üye olmuşken teknik bir bilgi almak istedim. bunun dışında saat gibi herşey. tıkır tıkır. önceden niye taktırmadım diye düşündüğüm çok oldu. 50 tl ye 180 km civarı yaparken şimdi 60 tl ye 300-340 km yapıyorum.. tek canımı sıkan nokta bu. Birde aracın devri rolantideyken 6000'de olduğu oluyor. bazen frene basınca boşta lambalarda dururken 5000e düşüyor tekrar 6000 oluyor bu seferde arıza lambasını yakıyor(yanıp sönüyor). egsoz testınde bu konuyu araştırdım yakıt sensörü yakıt az geldiğinden yakıyor dediler. buda devir o aralıklarda olunca yapıyor 3 viteste devrinde gitmeye başlayınca yada 3000 devirde 20-30sn tutunca motorun devrini normale dönüyor, arıza lambası sönüyor. Bursa da küçük sanayide götürdüm yükseltmediler rolantisiyle oynama dediler(özel servis). verdiğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkür ederim.
iyi günler..
 
Aramıza Hoşgeldiniz... Aracınıza ve Size Allah Kaza Bela Vermesin... 1.2 75 bg yollarda tecrübe kazandıran bir motordur. diğer zengin motorlarda olduğu gibi motora güvenme değil sürüş şeklinde kendimize güveni arttırıyor. kendimde 1,2 kullanıcısıyım. welcome
 
Geri
Üst