110luk 1.5dci larda geometrik turbo mevcut ,fazla yakıta karşılık iyide hava basabiliyor besleyebiliyor ve kurumsuz 130hp elde edilebiliyor fakat 1.5 dci 90lıklar aslında 75liklede eski euro 4 82hplede hemen hemen birebir aynı fındık turbo ve sabit kanatlara sahip.
125hp çok çok iddialı, bugün dpf yani dizel partiküler filtrenizi sökseniz egsozdan 1965 model tır gibi duman çıkıyordur size temiz gelmesinin sebebi egsozunuzda dpf bulunması yoksa bir 2008 araç gibi egsoz takılı olsa arkası adeta lokomotif gibidir emin olun.
bu duman,kurum hızla dpf dolduruyor,motoru ve emmeyi hatta turboyu bile etkiliyor ve bugün 125hp üreten motor hızla güçten düştüğü gibi sağlıksız çalışmaya başlıyor hatta 6 ayda 125hpden 106hpye düşen ve sonunda birkaç ay sonra dpf arızası yaşayıp kepçeyle para harcayıp sonunda söken tanıyorum 1.5dci clio4 sahibi olan hatta kendisi aramızdan bir üye yorum yapmak isterse.
şahsen ben olsam isim yapmış güvenilir Avrupa firmalarına bakardım sidik yarıştıran firmalardanda uzak dururdum, bugün 1.5dci 90 için Superchips gibi bir dev bile 107hp diyor, avrupalı firmaların alayı yüzde 95i 110-115hp-255-260tq diyor bunlarda manuel değerleri.
açıkcası edc'ninde Getrag DCT250 yani 250tq sınırlı bir makina olduğunu göz önünde bulundurursanız bence sağlık edc 1.5 dci değeri 110hp-250tq geçmemeli, 125hp-280tq ise resmen rus ruleti bana sorarsanız.
zamanında inat edip başka forumlarda beni küçük düşürmeye kadar giden ve asla bir sorun olmaz,asla olmadı diyen bilmişlikle suçlayan hakaret eden 2 firmanın biri 110hp diğeri 115hp değer veriyor şu an ikiside zamanında 125-130hpdi
dönüp noldu düdük diyecemde o heriflerin seviyesine düşmeye gerek yok bir insan potansiyel müşterilerin olduğu bir platformda apaçık ayıpça yazabiliyorsa benim gözümde ticaret yapmaya laik kurumlar değildir.
tersine 110hp soft yazılımdan fazlasını yapma dediğim ankaralı bir arkadaşımızda başka forumdan tanıdığızda az önce tlf da görüştüm tam 89000kmdir en ufak pürüz yaşamaksızın sürüyor.