- Katılım
- 8 Haz 2015
- Mesajlar
- 157
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
1,5 dci Edc İcon paket Captur u alalı yaklaşık 1 ay oldu ve 1500 km ye doğru hızla ilerliyoruz. Malum Bayram tatili vardı ve İzmir den 125 Tl lik mazot ile Muğla ya yola koyuldum, çok azı şehir içi olmak üzere ortalama 100 km de 4,8Lt yakıt ile ile Muğla ya vardık. 210 km yolda yaklaşık 9,8LT mazot yaktı. Ertesi gün Akbük koyuna yolculuk edeyim dedim. Yerkesik üzerinden Akbük e doğru gittim. Yollar köy yolu gibi ve oldukça virajlı dağ yolu idi hayatımda ilk defa o yolu kullandım, Captur hiç şaşırtmadı beni yola tutunuşu, dağ iniş ve çıkışlarında son derece başarılı hiç zorlanmadan sağ salim vardık. Yakıt ortalaması haliyle 5,2LT ye yükseldi.
Dönüş yolunda ise bu sefer Akyaka yolunu kullanayım dedim, 2 arabanın yan yana zar zor geçtiği bol virajlı deniz kenarını takip eden bir yol. Sağolsun bizim millet kendinden başkasını asla düşünmediği için ve beleşi seven bir millet olduğumuzdan 3 kuruş verip tesislere girmek yerine gelişi güzel sağlı sollu park etmişler. Halbuki geçen arabanın biri bir sürtse en az 200tl lik hasar garanti ) Olsun bizim arabaları Allah korur nasıl olsa biz park edelim yeterki, gelip geçen kendi düşünsün halini ) Zar zor Akyaka ya geldik, Akyaka desen nerde o 90 ların güzelim Akyaka sı şimdi her yer dolu ve iğne atsan yere düşmeyecek.
İlk gitmem 1990 yılında idi ve Muğla da yaşamamız nedeniyle her yerini karış karış bilirim neredeyse. Hayatımda ilk defa Jandarma nın Akyaka içinde Trafiğe müdahale ettiğini gördüm. Sakar geçidine dönerken de bir trafik polisi sağlı sollu trafiği keserek, araçları yönlendiriyordu. Buna da ilk defa şahit olmak ayrı bir burukluktu. Kendi elimizle her yeri mahvetmeye devam ediyoruz maalesef. Bu kalabalığın bıraktığı çöp ve izmarit vs. oraların ne duruma getirildiğini varın siz düşünün.
Captur o sakar geçidini hiç zorlanmadan çok rahat bir şekilde sol şeridi kimseye vermeden çıktı. Sol şerit derken arkadan bana yetişen olmadığı için genelde araçlar sağ şeritte oldukları için çok rahat bir şekilde Sakar Geçidini de çıktım. 90 beygir bir araçtan beklemediğim bir şeydi. Hatta Ula Yolunu geçtikten sonra Muğla ya girişteki virajlı rampa da İnfinity Jeep i bile sollayıp geçtim
Netice itibariyle gerek yol tutuş gerek sürüş konforu olarak beklediğimden de öte bir araç çıktı. Yakıt olayı da zamanla daha da azalırsa o zaman değmeyin keyfime )
Dönüş yolunda ise bu sefer Akyaka yolunu kullanayım dedim, 2 arabanın yan yana zar zor geçtiği bol virajlı deniz kenarını takip eden bir yol. Sağolsun bizim millet kendinden başkasını asla düşünmediği için ve beleşi seven bir millet olduğumuzdan 3 kuruş verip tesislere girmek yerine gelişi güzel sağlı sollu park etmişler. Halbuki geçen arabanın biri bir sürtse en az 200tl lik hasar garanti ) Olsun bizim arabaları Allah korur nasıl olsa biz park edelim yeterki, gelip geçen kendi düşünsün halini ) Zar zor Akyaka ya geldik, Akyaka desen nerde o 90 ların güzelim Akyaka sı şimdi her yer dolu ve iğne atsan yere düşmeyecek.
İlk gitmem 1990 yılında idi ve Muğla da yaşamamız nedeniyle her yerini karış karış bilirim neredeyse. Hayatımda ilk defa Jandarma nın Akyaka içinde Trafiğe müdahale ettiğini gördüm. Sakar geçidine dönerken de bir trafik polisi sağlı sollu trafiği keserek, araçları yönlendiriyordu. Buna da ilk defa şahit olmak ayrı bir burukluktu. Kendi elimizle her yeri mahvetmeye devam ediyoruz maalesef. Bu kalabalığın bıraktığı çöp ve izmarit vs. oraların ne duruma getirildiğini varın siz düşünün.
Captur o sakar geçidini hiç zorlanmadan çok rahat bir şekilde sol şeridi kimseye vermeden çıktı. Sol şerit derken arkadan bana yetişen olmadığı için genelde araçlar sağ şeritte oldukları için çok rahat bir şekilde Sakar Geçidini de çıktım. 90 beygir bir araçtan beklemediğim bir şeydi. Hatta Ula Yolunu geçtikten sonra Muğla ya girişteki virajlı rampa da İnfinity Jeep i bile sollayıp geçtim
Netice itibariyle gerek yol tutuş gerek sürüş konforu olarak beklediğimden de öte bir araç çıktı. Yakıt olayı da zamanla daha da azalırsa o zaman değmeyin keyfime )