Buji yatagı Bujiyi sıkarken Sıyırdı Galiba ... YARDIM

*Gökhan42

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
0
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Yaş
35
Arkadaslar 2 hafta önce olay gerceklesti bugun yarın yazıcam diye unuttum hep Arabama 4 adet buji aldım bujileri kendim taktım Soldan saga dogru bujileri tek tek değiştirdim En son TAktıgım bujiyi sıkarken boşa çıktı sanki bujiyi cıkartıp baktım bujinin yivlerinde Sorun yoktu Tekrar TAkıp sıktım bujiyi tam sıkıncı hafiften boşa cıkıyor ama normal sıkınca Buji tutuyor ama Tam gücle sıkamadım sanırım bujinin yatagı yivleri sıyıdrdı.. Ben güç kaybı yaşarım sandım ordan motor hava alır diye içim rahat etmiyor ancak güö kaybı yaşamadım.. şimdi Eger o Buji yatagı yiv sıyırmışsa orası tamir olurmu ? Torna aklıma geliyor ancak Torna esnasında pistonun üstüne düşebilecek küçük demir parcaları motora zarar verir ne yapmalıyım sizce üst kapak sökülecekmi :soru
 
​Kötü etmişsin:(tornacı doğru adres maalesef:(
 
normalde silindir kapagı sokulmesi lazım
ama iyi bir tornacı sokmeden oraya helicoil cekebilir işlem sonucunda basınclı hava ile
o delik iyice temizlenmesi lazım supurge makinasının ucuna ince bir boru takılarakta cekilebilir
 
Eski bujiler duruyorsa , her hangi birisi ile dene abi , belki buji de sıkıntı vardır ...
 
​Kötü etmişsin:(tornacı doğru adres maalesef:(
Tornacıda tehlike :(
normalde silindir kapagı sokulmesi lazım
ama iyi bir tornacı sokmeden oraya helicoil cekebilir işlem sonucunda basınclı hava ile
o delik iyice temizlenmesi lazım supurge makinasının ucuna ince bir boru takılarakta cekilebilir
Tanıdık bildik tornacı yok şimdi orayı yapayım derken motorun içine kaçaçak en ufak parca orayı mahf eder ne bileym yag yakmayan araba yag falan yakmaaya baslar diye korkuyorum ...
 
ordan hava alırsa güç kaybı olmazmıydı performansta sıkıntı yok 4Vites kesici 5 vt 200 kmh dayıyor LPGde.
 
Bujileri asla tam güç sıkma, kararında sıkılması gerekir. İyi bir tornacı yoksa silindir kapağını söktürmen gerek.
 
Madalyanın öbür yüzüde var. Kötü bir durum .

Bence şimdilik arabayı takip et abi , öyle bir hava alsa hissettirir . HAva alırken araba sıkışırsa en fazla buji yi oradan çıkartır .
Yakıtını takip et .

230.000 km lere doğru , kapak contasını değiştirsin , o sırada kapakta tornaya gider .
 
Bujileri asla tam güç sıkma, kararında sıkılması gerekir. İyi bir tornacı yoksa silindir kapağını söktürmen gerek.
diğerleriyle aynı ayarda sıktım o attı. Nasıl oldu anlamadım

Madalyanın öbür yüzüde var. Kötü bir durum .

Bence şimdilik arabayı takip et abi , öyle bir hava alsa hissettirir . HAva alırken araba sıkışırsa en fazla buji yi oradan çıkartır .
Yakıtını takip et .

230.000 km lere doğru , kapak contasını değiştirsin , o sırada kapakta tornaya gider .
yakıt esksi gibi güçte kayıp yok Ben Tornayı göze alamam Motor saglam zarar gelmesin dediğin gibi kapagı cıkartıp ayarlatmak lazım :eyv
 
Geri
Üst