- Katılım
- 13 Tem 2018
- Mesajlar
- 78
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
2012'de sıfır olarak aldığım aracımı 20 bin kilometre sonra direksiyon arızası nedeniyle servise götürdüm. İlgili kişi aracı inceledikten sonra direksiyon kutusunda arıza olduğunu söküp incelenmesi gerektiğini hata belirlenince merkeze yazıp değişim talep edeceklerini parça ellerinde olmadığı için yaklaşık bir hafta sonra aracı teslim alacağımı belirttiler. Ertesi gün aracın durumunu, hatanın ne olduğunu sormaya gittiğimde aracın hazır olduğunu teslim edeceklerini söylediler, durumu serviste ilk karşılayan kişiye anlattığım da aracın nasıl hazır olduğunu ağzından kaçırdı, test aracının direksiyon kutusunu söküp benim araca takmışlar ve parçanın yeni olduğunu savunmaya başladı. Birşey demedim aracıma bindim, direkt müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Yeni parça talep ettim, yeni parçayı gözümle kutu içinde görmek istediğimi ve takıldığını görmek istediğimi söyledim. Neyse bir hafta sonra parça geldi, kutusunda gördüm takıldığını gördüm. Çok sıkıntı vermiş olacağım ki araca öndüzen kontrolü yapmadan teslim ettiler ve benim araç lastikleri içten yedi. Farkettiğimde geç olmuştu Allah'a havale ettim. Öbür tarafta hakkımı alacağım. Bu arada parça takıldıktan sonra şef ve bir usta benden özür dileyip ilk karşılayan kişiden şikayetçi olmamam için benden ricacı olmuşlardı. Kime nasıl güvenelim