Bir servis macerası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan İdea
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

İdea

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Tem 2018
Mesajlar
78
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
2012'de sıfır olarak aldığım aracımı 20 bin kilometre sonra direksiyon arızası nedeniyle servise götürdüm. İlgili kişi aracı inceledikten sonra direksiyon kutusunda arıza olduğunu söküp incelenmesi gerektiğini hata belirlenince merkeze yazıp değişim talep edeceklerini parça ellerinde olmadığı için yaklaşık bir hafta sonra aracı teslim alacağımı belirttiler. Ertesi gün aracın durumunu, hatanın ne olduğunu sormaya gittiğimde aracın hazır olduğunu teslim edeceklerini söylediler, durumu serviste ilk karşılayan kişiye anlattığım da aracın nasıl hazır olduğunu ağzından kaçırdı, test aracının direksiyon kutusunu söküp benim araca takmışlar ve parçanın yeni olduğunu savunmaya başladı. Birşey demedim aracıma bindim, direkt müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Yeni parça talep ettim, yeni parçayı gözümle kutu içinde görmek istediğimi ve takıldığını görmek istediğimi söyledim. Neyse bir hafta sonra parça geldi, kutusunda gördüm takıldığını gördüm. Çok sıkıntı vermiş olacağım ki araca öndüzen kontrolü yapmadan teslim ettiler ve benim araç lastikleri içten yedi. Farkettiğimde geç olmuştu Allah'a havale ettim. Öbür tarafta hakkımı alacağım. Bu arada parça takıldıktan sonra şef ve bir usta benden özür dileyip ilk karşılayan kişiden şikayetçi olmamam için benden ricacı olmuşlardı. Kime nasıl güvenelim
 
2012'de sıfır olarak aldığım aracımı 20 bin kilometre sonra direksiyon arızası nedeniyle servise götürdüm. İlgili kişi aracı inceledikten sonra direksiyon kutusunda arıza olduğunu söküp incelenmesi gerektiğini hata belirlenince merkeze yazıp değişim talep edeceklerini parça ellerinde olmadığı için yaklaşık bir hafta sonra aracı teslim alacağımı belirttiler. Ertesi gün aracın durumunu, hatanın ne olduğunu sormaya gittiğimde aracın hazır olduğunu teslim edeceklerini söylediler, durumu serviste ilk karşılayan kişiye anlattığım da aracın nasıl hazır olduğunu ağzından kaçırdı, test aracının direksiyon kutusunu söküp benim araca takmışlar ve parçanın yeni olduğunu savunmaya başladı. Birşey demedim aracıma bindim, direkt müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Yeni parça talep ettim, yeni parçayı gözümle kutu içinde görmek istediğimi ve takıldığını görmek istediğimi söyledim. Neyse bir hafta sonra parça geldi, kutusunda gördüm takıldığını gördüm. Çok sıkıntı vermiş olacağım ki araca öndüzen kontrolü yapmadan teslim ettiler ve benim araç lastikleri içten yedi. Farkettiğimde geç olmuştu Allah'a havale ettim. Öbür tarafta hakkımı alacağım. Bu arada parça takıldıktan sonra şef ve bir usta benden özür dileyip ilk karşılayan kişiden şikayetçi olmamam için benden ricacı olmuşlardı. Kime nasıl güvenelim

Geçmiş olsun. Geçmiş olsun da bir kişi de ben falan servisten memnunum yazmıyor demek var bir sıkıntı. Böyle isler yapıla yapıla koskoca marka servisler yüzünden yerin dinine giriyor ki o marka da servislerini denetlemez bu olaylara mahal verirse en az servis kadar sorumludur benim gözümde. Yazık. Bütün herkes hakkını ahirette arayacak anlaşılan.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geçmiş olsun.Gerçekten sinir bozucu.
 
Geçmiş olsun.Gerçekten sinir bozucu.

Hiç kimse benzer sorunlar yaşamasın. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın.
 
Geçmiş olsun. Geçmiş olsun da bir kişi de ben falan servisten memnunum yazmıyor demek var bir sıkıntı. Böyle isler yapıla yapıla koskoca marka servisler yüzünden yerin dinine giriyor ki o marka da servislerini denetlemez bu olaylara mahal verirse en az servis kadar sorumludur benim gözümde. Yazık. Bütün herkes hakkını ahirette arayacak anlaşılan.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kesinlikle arayacak hakkını öbür tarafta, oraya iman tam olsa belki bu kadar sorun yaşamayız. Kalın sağlıcakla
 
Bildiğim bir şey varsa her zaman bu tip marka model araçların (Üst düzey markalardan bahsetmiyorum) SERVİSleri: Sanayide orada burada tutunamayan ustalardan oluşan adamların oluşturduğu topluğun genel adıdır... BU NET... Kalpazan iş görmez iş bilmez insanlardır açıkça. Tamir bilmez adamların birliğidir oraları.

Sıfır araç alsam Renault'tan İlk bakımımı bile herhangi bir ustaya yaptırırım. En azından kendim görür yapılana şahit olurum. En basit filtreleri bile bunlara değiştirtmem.
 
Bildiğim bir şey varsa her zaman bu tip marka model araçların (Üst düzey markalardan bahsetmiyorum) SERVİSleri: Sanayide orada burada tutunamayan ustalardan oluşan adamların oluşturduğu topluğun genel adıdır... BU NET... Kalpazan iş görmez iş bilmez insanlardır açıkça. Tamir bilmez adamların birliğidir oraları.

Sıfır araç alsam Renault'tan İlk bakımımı bile herhangi bir ustaya yaptırırım. En azından kendim görür yapılana şahit olurum. En basit filtreleri bile bunlara değiştirtmem.

Kardeşim çok keskin yazmışsınız dediğiniz doğru ama hepsinin hakkınıda yememek lazım. Allah iyileriyle, vicdanı ölmemiş olanlarla karşılaştırsın.
 
Kardeşim çok keskin yazmışsınız dediğiniz doğru ama hepsinin hakkınıda yememek lazım. Allah iyileriyle, vicdanı ölmemiş olanlarla karşılaştırsın.

Amin. Ama şimdiye kadar o dediğin kişilerle ben sadece özel servislerde karşılaştım. Zaten ustayı da geçtim servis başlı başına vicdansız bir kurum. Çıkardığı fiyatlar günümüz yaşamaya cebelleşen ülkemiz için ciddi fahiş... Zorda olmadığım sürece gitmem gideni de desteklemem.
 
Geri
Üst