Bahrain Gp Pole Pozisyonu..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tanseler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Yaş
42
Merhaba arkadaşlar,
Yarın Tsi 18:00 da başlayacak olan Bahrain Gp de pole pozisyonu Ferrari pilotu Leclerc’in oldu. Aynı takimda yer alan Sebastian Vettel kendine 2. Sırada yer bulabildi ve Ferrari ekibi bu pozisyon ile ilk çizgiyi kapatmış oldu. Geçen senenin şampiyonu Mercedes ise ikinci çizgide yer bulurken Redbull ise 3. Çizgiyi alabildi. Malesef Renault bekleneni veremedi ve Daniel Ricciardo 2. Seansta elenerek ancak 11. Sırada kendine yer bulabildi.

e3f8ab70cd9a42be97227289eeaee263.webp


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :@flu_e_nce
 
Renault ümit verici ama dayanıklılık soru işareti.Ricardo hala bocalıyor.Bu kıyas Hulkenberg in aslında ne kadar iyi pilot olduğunun kanıtladı :) .

Ancak Ricardonun redbull yasağı nedeniyle erken test sürüşü bile yapamadığını hatırlatalım alışma süreci bir iki yarış daha devam edebilir.

Ayrıca Mclaren Renault Motoru kullanmasına rağmen Renaulttan hızlı diyebiliriz.

Hatta bu yarış Sainz verstappenden redbull hondadan hızlıydı ancak biçildi..

Renault iyi motor yapmış hızlı ancak dayanıklılık sorunları var sıralamalarda rekabetçi olamasa da yarış temposu oldukça iyi.

Çinde herşey netleşecek.
 
Renault ümit verici ama dayanıklılık soru işareti.Ricardo hala bocalıyor.Bu kıyas Hulkenberg in aslında ne kadar iyi pilot olduğunun kanıtladı :) .

Ancak Ricardonun redbull yasağı nedeniyle erken test sürüşü bile yapamadığını hatırlatalım alışma süreci bir iki yarış daha devam edebilir.

Ayrıca Mclaren Renault Motoru kullanmasına rağmen Renaulttan hızlı diyebiliriz.

Hatta bu yarış Sainz verstappenden redbull hondadan hızlıydı ancak biçildi..

Renault iyi motor yapmış hızlı ancak dayanıklılık sorunları var sıralamalarda rekabetçi olamasa da yarış temposu oldukça iyi.

Çinde herşey netleşecek.

Haklisiniz. Mercedes te ilk yillarda adi bile gecmiyordu ama epey gelistiler. Renault fabrika takimi en buyuk avantaji bu. Gerekli maddi destek ve ekipman destegi ust duzeyde. Soylediginiz gibi dayaniklilik sorununu halledip güzel bir guncelleme paketi de hazirlarlar ise ilk uce yaklasirlar. Honda bu sene 5. Senesi ve bu 5 senede ne kadar gelistiler gorduk. Siralamada q2 ye kalamayan mclearen den podyuma cikan redbull a getirdiler ısı. Bu tabi ki diğer takimlarla rekabet anlaminda güzel bir olay. Ferrari hiç bir gelisim yapmasa bile umurunda olmaz zira fia ile yapilan anlasma geregi her sene sadece ferrarinin klasmanda olmasi için 80.000.000 dolar yardim aliyor. Sirf isim hakki. Ayrica szonu ilk ucte bitirirse bir o kadar daha alacagi siralama odulu disinda yine para aliyor. Şimdi boyle maddi destek alan takim ile ister fabrika ister garaj takimi olsun bas etmesi zor rakiplerin. Önce bu adaletsiz gelir dagitiminin duzelmesi lazim ama ferrari bu odenek kesilirse cekilirim diye tehdit ediyor fia yi onlarda mecbur oduyorlar. İnsallah eski zamanlardaki gibi serbest yakit ve lastik stratejisine izin verilir de adam gibi heyecan dolu yarislar izleriz ama yeni yonetimin zihniyeti hesapta masraflari kismak fakat her seferinde ne hikmetse sampiyon olan takimi yavaslatmaya yonelik kurallar getiriyorlar. Bu zamaninda schumi ust uste sampiyon oldugu yillarda da boyleydi.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :@flu_e_nce
 
Geri
Üst