- Katılım
- 3 Ağu 2014
- Mesajlar
- 59
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
[h=2]aktif karbon filtre solenoid valfi hakkında bıilgisi olanlar[/h]
Herkase selamlar
aracım önceleri stop ediyordu sonra sorunun map sensörünün gevşek olmasından kaynaklandıgını tespit ettim tabi burayakadar lambda sensörü bujiler hava filtresi değisti. boğaz kelebeği temizlendi buji kablolarını tek tek cıkarıp takma şeklinde deneyerek herhangi kaçak v.s. görmedim.
Şimdi sadece sıklıkla rölantide dengesızlik ve sürüş esanasında hafiftekleme yapıyor. bu esnada aktif karbon filtre solenoid valfi denilen yerden cızırtı geliyor tabi ben bunu motor kaputu açıkken ve rölantideyken duyuyorum. bu cırıltı rölanti dengesizliğine bağlı olarak geliyor.
ayrıca aynı problemi internetten araştırdığıma göre rölanti valfindende yapabilirmiş ama benim aracımda rölantı valfi nerede bilmiyorum. boğaz kelebeği elektronik. gas pedalı elektronik. araç tiptronik. Araç tek marşta çalışıyor. rölanti dengesizliği araç ısınınca başlıyor. lütfen yardım ve cevaplarınızı bekliyorum
TWINGO INITIALE 16V 2002
aracım önceleri stop ediyordu sonra sorunun map sensörünün gevşek olmasından kaynaklandıgını tespit ettim tabi burayakadar lambda sensörü bujiler hava filtresi değisti. boğaz kelebeği temizlendi buji kablolarını tek tek cıkarıp takma şeklinde deneyerek herhangi kaçak v.s. görmedim.
Şimdi sadece sıklıkla rölantide dengesızlik ve sürüş esanasında hafiftekleme yapıyor. bu esnada aktif karbon filtre solenoid valfi denilen yerden cızırtı geliyor tabi ben bunu motor kaputu açıkken ve rölantideyken duyuyorum. bu cırıltı rölanti dengesizliğine bağlı olarak geliyor.
ayrıca aynı problemi internetten araştırdığıma göre rölanti valfindende yapabilirmiş ama benim aracımda rölantı valfi nerede bilmiyorum. boğaz kelebeği elektronik. gas pedalı elektronik. araç tiptronik. Araç tek marşta çalışıyor. rölanti dengesizliği araç ısınınca başlıyor. lütfen yardım ve cevaplarınızı bekliyorum
TWINGO INITIALE 16V 2002