93 sprİng ateŞleme sİstemİ deĞİŞİmİ

Karlıdağ

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
61
1 ay kadar önce Debriyaj balata işi için bakıma gitmiştim. değişim işi yapılırken uzun süredir kafamda olan proje Elektronik Ateşleme dönüşüm için (ayrıca benim araç Platin kontrollü idi) Volant optik okuyucu dişlisi, ve elektronik kontrollü bobin için çıkmalarda araştırma yapmaya koyuldum.(100Tl verip bi çıkma bulduk daha sonra onunda üzerindeki bobin zayıf çıktı değiştirdik 50TL verdik )
İstenilen malzemeleri temin ederek ustaya teslim ettim (Volant 50 lira eski volantta birleşim işi sıcak kaynak ile çıkarıp yapıştırma falan dahil edildi, tabi.) Tevzi makarası eskiside işi görebilirdi onu da elektronik sisteme uyarlanılmış olanı araştırıp bulduk 20 tl
Buji ve Buji kabloları tevzi makaraıs optik okuyucu kablolarınıda yeniledik (50-60 lira falanda onlara verdik.
Debriyaj söküm takım işi baya bi zahmetli gerçek den Debriyaj balata işi bitti (350lt o işi de piyasa fiyatına göre hallettik usta ile )
Usta Elektronik ateşleme projesi montajına para almadı. sağ olsun.Arabayı çalıştırdı.şu an yaklaşık 400 km yaptım bi sorun yok eskisinden daha iyi oldu diyebilirim.
BAZI KAFAMA TAKILAN UFAK PROBLEMLER
Springler tek boğaz karbiratörlü sorun olur mu?(Daha az yaktığı söyleniyor ama tecrübe edeceğiz zamanla)
Karbiratöre giren siyah vakumlu top hortumlu (Basınç Rolanti için işe yaradığı söyleneni) takılmasa sorun olurmu?
Motor soğuk durumda ilk çalıştırmalarda rölanti baya bi sarsıntılı 3-5 dakika sonra düzeliyor. (cikle çekilirek sarsıntı sorunu halloluyor. '' Zaten oldum olası 3 kere ça kapa yaparak çalıştırırım.''Kronik ayrı bi sorun düzelmedi bu durumu da ayrıca...) Siboblarda ayar gerekirmi?
 
Bence sadece sibob ve gaz ayarı yaptırıp devam edin.

Zaten bu işin en zahmetli yönü volanı sensörü için boşluk oluşturmak.
Fotoğraf eklerseniz daha hoş olur .
 
şimdilik öylece biniyoruz. Konuyu takip edip gösterdiğiniz alakaya teşekkür ederim .
 
Geri
Üst