- Katılım
- 13 Eyl 2017
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
Herkese iyi forumlar,
2015 yilinda sifir km olarak BIKA BUYUKCEKMECE yetkili bayiisinden almis oldugumuz RENAULT KANGOO 1.5 DCI 90 BG MULTIX EXTREME arac henuz 12 bin km deyken baski balata arizasi verdi. Aracin debriyaj pedali arada takili kaliyordu. Bu sorunumuzdan dolayi debriyajin hava yapmis olabilecegi soylenerek havasi alindi. Daha sonra ayni sikayet yine devam etti. Hem pedal takili kaliyor hem de arac 1.viteste kalkarken silkeleme yapiyordu. Daha sonra pedalin takili kalmasi gecti fakat silkeleme devam etti. Biz de hayati bir sorun olmadigi icin bu sekilde kullanmaya devam ettik. En sonunda silkeleme gecmeyince 70 bin km civarinda bu sefer garantiden DEBRIYAJ UST SILINDIRINI degistirdiler. Sorunumuz hafifledi fakat devam ederken asil olaylar bundan sonra basladi.
Arac 72 bin km ye geldiginde yolda seyir halindeyken yag lambasini yakti. Biz de 1 litre Shell marka motor yagi ekledik. Yaklasik 500 km sonra tekrar yag lambasi yandi. Biz de araci BIKA BUYUKCEKMECE YETKILI SERVISINE goturduk. Araca yag eklediler. Sonrasinda 1000 km yapin tekrar getirin dediler. 500 km sonra yine yag lambasi yakti. Bir kez daha yag eklediler. 500 km sonra yine yag lamabsi yandi. Bu sefer servise gidince dosya acarak yag kontrolune baslandi. En az 3 - 4 defa 2 ser litre yag eklendi yetkili servis tarafindan. Son yag eklenmesinden sonra RENAULT MERKEZ e yazi yazdilar. Onlar da yakittan olabilecegini buyuk ihtimal kullanici hatasi oldugunu soylediler. Moturun acilmasi gerektigini eger garanti kapsamina girmezse motor acma ucreti olan 1000 TL + KDV yi tarafimizdan tahsil edeceklerini soylediler. Arac 05.09.2017 tarihinde yetkili servise birakildi. Aracin kompresyon testi sonuclarinda 1.silindirin calismadigini, 2 ve 3 un normalden az calistigini ve 4. silindirin sorunsuz calistigi soylendi. Aracin motoru sokuldu. 13.09.2017 tarihinde yuzyuze gorusmek icin servise cagrildik. Serviste motorun toz cektigini, aracin tozlu yerlerde kullanildigini motorun silindirlerinin yapisinin bozuldugunu soylediler. Garanti kapsami disinda kaldigini motorun tamir edilmesinin mumkun olmadigi, sifir sandik motor takilmasi gerektigini bunun da 20 bin TL civarinda oldugu soylendi.
Sonuc olarak RENAULT kendi hatasini turlu bahanelerle bize yikmaya calisiyor. Yillardir farkli marka ve motor arac kullanan kisiler olarak ilk defa bir motorun toz cektigine sahit oluyoruz ki arac hicbir zaman toprak yola girmedi hep asfalt yollarda kullaniliyor.
Daha once 2006 yilinda sifir km olarak almis oldugumuz kangoo aracla 380 bin km sorunsuz sekilde kullandik. Basimiza ilk defa bu tarz bir sorun geliyor ve direk garanti disi birakilmamizi Renault musterisi olarak Renault ya yakistiramadik.
Bu arada aracin tum bakimlari yetkili servisinde yapildi. Disarida en ufak bir mudahelede bulunulmadi.
Su anda aracimiz serviste yatiyor. Sizce nasil bir yol izlemeliyiz ????
Ayrica SHELL V-POWER EURO DIESEL disinda pek yakit almiyoruz. Zorda kalirsak BP ya da OPET ten aliyoruz. Kullanici hatasi demek ne derece mantikli.
2015 yilinda sifir km olarak BIKA BUYUKCEKMECE yetkili bayiisinden almis oldugumuz RENAULT KANGOO 1.5 DCI 90 BG MULTIX EXTREME arac henuz 12 bin km deyken baski balata arizasi verdi. Aracin debriyaj pedali arada takili kaliyordu. Bu sorunumuzdan dolayi debriyajin hava yapmis olabilecegi soylenerek havasi alindi. Daha sonra ayni sikayet yine devam etti. Hem pedal takili kaliyor hem de arac 1.viteste kalkarken silkeleme yapiyordu. Daha sonra pedalin takili kalmasi gecti fakat silkeleme devam etti. Biz de hayati bir sorun olmadigi icin bu sekilde kullanmaya devam ettik. En sonunda silkeleme gecmeyince 70 bin km civarinda bu sefer garantiden DEBRIYAJ UST SILINDIRINI degistirdiler. Sorunumuz hafifledi fakat devam ederken asil olaylar bundan sonra basladi.
Arac 72 bin km ye geldiginde yolda seyir halindeyken yag lambasini yakti. Biz de 1 litre Shell marka motor yagi ekledik. Yaklasik 500 km sonra tekrar yag lambasi yandi. Biz de araci BIKA BUYUKCEKMECE YETKILI SERVISINE goturduk. Araca yag eklediler. Sonrasinda 1000 km yapin tekrar getirin dediler. 500 km sonra yine yag lambasi yakti. Bir kez daha yag eklediler. 500 km sonra yine yag lamabsi yandi. Bu sefer servise gidince dosya acarak yag kontrolune baslandi. En az 3 - 4 defa 2 ser litre yag eklendi yetkili servis tarafindan. Son yag eklenmesinden sonra RENAULT MERKEZ e yazi yazdilar. Onlar da yakittan olabilecegini buyuk ihtimal kullanici hatasi oldugunu soylediler. Moturun acilmasi gerektigini eger garanti kapsamina girmezse motor acma ucreti olan 1000 TL + KDV yi tarafimizdan tahsil edeceklerini soylediler. Arac 05.09.2017 tarihinde yetkili servise birakildi. Aracin kompresyon testi sonuclarinda 1.silindirin calismadigini, 2 ve 3 un normalden az calistigini ve 4. silindirin sorunsuz calistigi soylendi. Aracin motoru sokuldu. 13.09.2017 tarihinde yuzyuze gorusmek icin servise cagrildik. Serviste motorun toz cektigini, aracin tozlu yerlerde kullanildigini motorun silindirlerinin yapisinin bozuldugunu soylediler. Garanti kapsami disinda kaldigini motorun tamir edilmesinin mumkun olmadigi, sifir sandik motor takilmasi gerektigini bunun da 20 bin TL civarinda oldugu soylendi.
Sonuc olarak RENAULT kendi hatasini turlu bahanelerle bize yikmaya calisiyor. Yillardir farkli marka ve motor arac kullanan kisiler olarak ilk defa bir motorun toz cektigine sahit oluyoruz ki arac hicbir zaman toprak yola girmedi hep asfalt yollarda kullaniliyor.
Daha once 2006 yilinda sifir km olarak almis oldugumuz kangoo aracla 380 bin km sorunsuz sekilde kullandik. Basimiza ilk defa bu tarz bir sorun geliyor ve direk garanti disi birakilmamizi Renault musterisi olarak Renault ya yakistiramadik.
Bu arada aracin tum bakimlari yetkili servisinde yapildi. Disarida en ufak bir mudahelede bulunulmadi.
Su anda aracimiz serviste yatiyor. Sizce nasil bir yol izlemeliyiz ????
Ayrica SHELL V-POWER EURO DIESEL disinda pek yakit almiyoruz. Zorda kalirsak BP ya da OPET ten aliyoruz. Kullanici hatasi demek ne derece mantikli.