2013 Peugeot 208 GTi Resmi Olarak Duyuruldu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tatang54
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tatang54

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
366
Tepkime puanı
3
Puanları
0
2013-Peugeot-208-GTi-New-01.webp
Peugeot, yeni 208 süpermini modelinin en agresif versiyonu olan 208 GTI’yı resmi olarak duyurdu. Dünya prömiyeri 2012 Paris Otomobil Fuarı’nda…

Temel aldığı standart üç kapılı araca göre daha alçak ve daha geniş olan Peugeot 208 GTI 1,6 litrelik turbo beslemeli benzinli motora sahip. Peugeot aracın bu motorla 0’dan 100 km/s’ye 7,0 saniyeden kısa sürede hızlandığını söylüyor.


Kaputun altında görev yapan 1.6 THP motor, RCZ ve DS3 gibi diğer performans odaklı Peugeot ve Citroen modellerinde de kullanılıyor. Toplam 197 beygir (200bhp) güç ve 275 Nm tork üreten motor, altı vitesli yakın oranlı mekanik şanzımanla eşleştirilmiş. Peugeot gözden geçirilmiş egzoz sistemi sayesinde 208 GTI’nin “çekici bir ses çıkaracağını” da vaat ediyor.


Öte yandan, standart 208 ‘e göre yapılan değişiklikler ile GTI’nin şasisi önde 10 mm, arkada 20 mm daha geniş tekerlek izlerine sahip. Süspansiyon sistemi şirketin ifadesi ile “daha keskin bir sürüş deneyimi” için ayarlanmış.


208 GTI’de geliştirilmiş ön alt çerçeve ve arka ara bağlantı noktaları ile burulma direnci artırılmış. GTI'de mat vernikle boyanıp cilalanmış 17 inçlik ‘Diamond Carbon’ alaşım jantlara, 205/45 ebadında lastikler takılmış. Otomobilde fren olarak önde 302 mm havalandırmalı diskler, arkada 249 mm diskler var. Frenler “dinamik hava girişleriyle” soğutuluyor.


Standart 208’in düşük ağırlığı sayesinde GTI’nin boş ağırlığı sadece 1160 kg olmuş. Bu ağırlık selefi 207 GTI’den 165 kg daha az.


208 GTI iç ve dış kısmındaki bir dizi tasarım unsuru sayesinde 208 yelpazesinin sıkı hatchback’i olarak kolayca ayırt ediliyor. Geniş çamurluklar ve yan eşikler, LED gündüz seyir farları, damalı bayrak etkisi verecek şekilde tasarlanmış ön ızgara ve arka


Dış kısımdaki diğer değişiklikler, özel kırmızı ve krom kaplamalar ve 205 GTI’ye saygı gösterisi olarak her bir C sütununa işlenmiş ‘GTI’ logosunu içeriyor. Kabinde ise, revize edilen kapı kolları, merkez konsol, gösterge paneli ve deri kaplı direksiyon simidindeki detaylar gövde rengi ile uyum içinde.

2013 Peugeot 208 GTi Fotoğraf Galerisi

2013-Peugeot-208-GTi-1.webp 2013-Peugeot-208-GTi-2.webp 2013-Peugeot-208-GTi-3.webp 2013-Peugeot-208-GTi-4.webp 2013-Peugeot-208-GTi-5.webp 2013-Peugeot-208-GTi-6.webp 2013-Peugeot-208-GTi-7.webp 2013-Peugeot-208-GTi-8.webp 2013-Peugeot-208-GTi-9.webp 2013-Peugeot-208-GTi-10.webp 2013-Peugeot-208-GTi-11.webp 2013-Peugeot-208-GTi-12.webp 2013-Peugeot-208-GTi-13.webp 2013-Peugeot-208-GTi-14.webp 2013-Peugeot-208-GTi-15.webp 2013-Peugeot-208-GTi-16.webp 2013-Peugeot-208-GTi-17.webp 2013-Peugeot-208-GTi-19.webp 2013-Peugeot-208-GTi-20.webp 2013-Peugeot-208-GTi-21.webp 2013-Peugeot-208-GTi-22.webp 2013-Peugeot-208-GTi-23.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-1.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-2.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-3.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-4.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-5.webp 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-6.webp
 

Ekli dosyalar

  • 2013-Peugeot-208-GTi-1.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-1.webp
    5.2 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-2.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-2.webp
    5.2 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-3.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-3.webp
    4.7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-4.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-4.webp
    5.6 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-5.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-5.webp
    4.4 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-6.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-6.webp
    4.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-7.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-7.webp
    4.1 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-8.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-8.webp
    5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-9.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-9.webp
    4.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-10.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-10.webp
    4.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-11.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-11.webp
    8.6 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-12.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-12.webp
    7.1 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-13.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-13.webp
    7.7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-14.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-14.webp
    7.8 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-15.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-15.webp
    7.2 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-16.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-16.webp
    7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-17.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-17.webp
    4.7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-19.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-19.webp
    5.2 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-20.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-20.webp
    4.7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-21.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-21.webp
    4.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-22.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-22.webp
    9.7 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-23.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-23.webp
    8.8 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-1.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-Interior-1.webp
    7.8 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-2.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-Interior-2.webp
    8.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-3.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-Interior-3.webp
    6.3 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-4.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-Interior-4.webp
    8.5 KB · Görüntüleme: 0
  • 2013-Peugeot-208-GTi-Interior-5.webp
    2013-Peugeot-208-GTi-Interior-5.webp
    3.9 KB · Görüntüleme: 0
Bu peugeot iyice saçmalamaya başladı bu ne ya.
 
Dışı hariç teknik veriler güzel.
 
106 gti yeniden doguyor diyebiliriz...
 
Clio 4 RS'in 4 kapı olarak üretileceğini ve 180 hp 1.6 turbo motorla donatılacağını düşünürsek 208 gti bu sınıfta daha avantajlı konuma gelecek demektir...
 
Pejo Sene 2013'te Ancak Typerla'ra Kafa Çıkarabilecek Bir Araç Üretmeyi Düşünüyor Desenize qw
 
peugeot uçakta yapsa bana göre kötü kötü kötü
 
Pejo acilen designer işine bi çözm bulması gerekli
 
pejo bence malesef 106 gti den sonra mantıklı makinalar yapamadı o dönemde standardı 120 hp olan atmosferik motordan turbo işlemi olmadan 185 + hp lere varan güçler alınıyorken 206 gti hüsran olmuştu.. ozaman 106dan inip 206 gtı a binen abilerimiz kısa zamanda 160 hp civarlarında tıkanıp clio rs ve tyyp r lara yönelmişlerdi.. 205gt ve 106gti bence yakın zamanda en üs noktaları idi 206 rc 180 hp olsun 207 lemans olsun oynanabilirlilikleri kısıtlı olduğundan önceki modelleri kadar ilgi görmediler malesef.. ki 207 le mans turbo bir makinaydı..
 
Geri
Üst