1) Öncelikle yağ seviyesi ve kalitesine bakmak gerek. Seviye kontrolu: Soğuk araç çalıştırıldıktan sonra yağın konvertöre iyice dolması için 1-2 dakika beklenir. Daha sonra Vites kolu P pozisyonunda ve araç çalışır halde iken çubuk kontrol edilir. Yağ değişimi: Toplam kapasite 4.5 litre, fakat bir kısmı (2 litresi) konvertör içinde kaldığı için bunun tamamını boşaltmak mümkün değil. Sadece 2.5 litrelik kısmı değiştiriliyor. filtre de mutlaka değiştirilmeli. Her 40.000'de bir.
2) Şanzıman daha önce indirilmişse, hidrolik beyin toplanırken somunlar aşırı sıkılmış olabilir.
3) En kötü senaryo E1-E2 kavrama balatalarının kaçırıyor olması. Eğer sorun bunlardaysa şanzımanın indirilip açılması, kavrama tasının (7700736952) dağıtılarak, balata disk ve o-ringlerin değiştirilmesi gerekir. Yağ düzenli değiştirildiyse bu senaryo uzak olasılık