1.5 dcı subap lastik değişimi

musa-kalkan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
184
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar merhaba aracım 2005 megane 2 1.5 dcı yağ yakma ve sadece sabahları duman atma oluyor turbo bakımı yaptırdım sağlam çıktı subaplardan şüphe ediyorum bunun işçiliği zor mu ve maliyet konusunda bilgisi olan varmı
 
Sabahlari duman atma bende de var soğuk çalistirmada sadece o da 5 saniye felan suruyor sonrasi yok. Sizde de oylemi
 
Bebde yag eksiltme.nevcut 2 bin km de 1 lt gibi sadece sabah vites gecislerinde gaza yuklenince atiyor ama yag yakmasi canimi sikiyor
 
Sekmanlardan da olabilir bunu takip etmek lazim ve iyi bir ustaya gostermek lazim. Dedigin gibi subap ise işciligi 700 800 gibi tutar parca zaten 40 lira tutar tutmaz gibi bisey
 
Bende de sabahlari biraz zor calisma ve bu esnada duman atma var arac yazin boyle degildi kisin boyle marsi cok cevirmeye basladi ama tek marsta calisiyor yinede tabiki tartaklanarak o da her neyse bende subaplardan diye dusunuyorum ancak 6bin km oldu bakim yapali yag eksiltme yok gibi
 
1000 tl yi göz önüne al üstü ne çıkar şansa artık:)
 
arkadaşlar merhaba aracım 2005 megane 2 1.5 dcı yağ yakma ve sadece sabahları duman atma oluyor turbo bakımı yaptırdım sağlam çıktı subaplardan şüphe ediyorum bunun işçiliği zor mu ve maliyet konusunda bilgisi olan varmı
Şöyle bir video denk geldim izlemenizi tavsiye ederim. Subap değişimini de mutlaka yaptırın diyor usta maliyeti düşükmüş subaplarin ve lastiklerin . Fazla tutan işçilik
https://youtu.be/VgaF0yawyV0
 
3 sene önce araci aldiğimda üst kapak değiştik demişti ozaman lastiklerde yenidir 3 yilda ölmez sanirim işin içine girmeye çekiniyorum üst sağlam çikip sekman piston işe giderse işin altindan çikamam böyle bir duruma düşen oldumu
 
3 sene önce araci aldiğimda üst kapak değiştik demişti ozaman lastiklerde yenidir 3 yilda ölmez sanirim işin içine girmeye çekiniyorum üst sağlam çikip sekman piston işe giderse işin altindan çikamam böyle bir duruma düşen oldumu
Kompresyonunu olcun aracin ordan alt kapak yani sekman piston veya ust kapak yani subaplarda sorun oldugu hemen cikar. İyi bir ustaya gidin lompresyon testinden anlayan. Hem yagli hem yagsiz kompresyon testi yaptirin. Aralarindaki fark ile alt kapak mi ust kapak mi sorununuzun kaynagini ogreneceksinizdir. Ayretten sabahlari tek marşta calisiyor mu ve calisitken duman atma varmi duman atma ne zaman kesiliyor bu gibi sorularin cevaplarida onemli.
Buradan bisey cikmaz ise turbo yollarini kontrol edin oralardan kacak olabilir veya araci biraktiginiz yerde 10 dk rolantide calistirin yag atacakmi diye yerleri kontrol edin. Kolay gelsin.
 
Cevap için teşekkürler kompresör testi için ustamla görüşücem turbodan şüphelendim komple söktürdüm kontrol edildi takildi sikinti çikmadi çalişmada sorun yok yağ damlatma yok araba isininca beyaz duman yok oluyor yakit kaynakli siyah duman var oda belirsiz
 
Geri
Üst