1.2 16 v icon ilk görüş ve değerlendirmelerim

set

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
23
Tepkime puanı
0
Puanları
0
öncelikle herkese merhaba;

11.07.2013 günü kırmızı cliomu antalya zamanlar bayiinde teslim aldım.bayiden eve gelirkenki o heycan hiç birşeye benzetemem herhalde:) ertesi günü hanımın memleketi olan mersinin silifke ilçesine gitmek üzere sabah 7 de yola çıktık.teslim alırken ilk 1000-2000 km aracı agresif yani vites geçişlerinde uzatarak kullanın dediler.gazi paşa ya kadar olan düz yolda zaman zaman 160-170 i gördüm.gazipaşadan sonraki anamura kadar olan türkiyenin en keskin virajlı yollarından biri olan yolda,aracın yol tutuşunu esp denen özelliğin faydasını test etme imkanım oldu.nitekim araç hiç bir virajda savurmadı,ne yol tutuşundan ödün verdi nede gidişinden.fakat rampalarda 2. vitese kadar düştüğüm yerler oldu.üstelik araçta 2 kişiydik.klima oldukça başarılı.frenler gayet sıkı.hızlanma konusunda kalkışlar seri olarak kalkması 1.2 motoru eleştirenlerle alay edercesine.fakat bu motorda ani hızlanmalar beklemek büyük bir hayal kırıklığı sebebi olabilir..düz yolda 120 km hızdan sonra rüzgar sesi bariz var.açıkcası ben rahatsız olmadım.navigasyon çok iyi derecede görevini yapıyor.ve dokunmatik ekran geçişleri gayet hızlı.navigasyon en kestirme yolları seçiyor.cep telefonunu multimedyaya bağlayıp gelen aramaları araç içinden konuşmak büyük rahatlık.direksiyon çok iyi derecede yumuşak.antalya silifke arası 400 km.ve gidişte 0,32 krş yaktık.silifkeye vardığımızın 2.günü silifkenin yaylası olan uzuncaburç köyüne (yaklaşık 30 km) 4 kişi +100 kg yük ile yola çıktık.dik rampalar ın oldugu yine virajlı bir güzergahtı.fakat araç geliş yolundakinden daha yüklü olmamıza ve daha dik rampaların oldugu bir yolda olmamıza rağmen hiç 2.vitese düştüğümü genelde 3.ve 4. vitesde çıktığımız bir performans sergileyerek beni oldukça etkiledi.geliş yolculugumuza oranla araç sanki benim sürüş stilimi ezberleyip kalkışlarda daha seri ve hızlanma konusunda kendini egitmiş gibi geldi :) ertesi gün geri antalya dönüş yolunda aracın performansı dahada iyiye gitmişti.virajlar rampalar vız geliyordu :) 1.2 motor aldıgıma sadece ilk gün pişman oldum.fakat 2.3 ve bundan sonra hiç bir pişmanlıgım olmayacak kanısındayım.ayrıca 0,32 krş a gittiğimiz ve klimanın sürekli açık oldugu aynı yolu,dönüşte 0,25 krş geldik.ortalama yakıt tüketimi ilk depoda 7,2 iken 2.depoda 5,9 a kadar düşmüştü..3 ve 4 depolarda kaça düşecek merak ediyorum.özetlemek gerekirse renault bu araçla gerçekten devrim yapmış.0,9 turbolu motora göre çok az performans kaybı var.ve yakıt tüketimide oldukça güzel..
hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Hayırlı olsun .
Zamanlarda çalışan RFC üyesi Haydar Ergün var
 
Ben 1.6 rxt den 1.2 ye geçtim.. Fark olarak ara hızlanmalarda zayıf, araç sollarken dikkatli olmak lazım veya vites düşürmek lazım.. 1.2 motor 2000 devirden sonra coşuyor ve kaçmaya başlıyor.. Ben alıştım araç seri bir araç ve bastığın zaman 150 rahat görüyor üstünede çıkıyor.. Çekmeme gitmeme yapmıyor..
 
öncelikle herkese merhaba;

11.07.2013 günü kırmızı cliomu antalya zamanlar bayiinde teslim aldım.bayiden eve gelirkenki o heycan hiç birşeye benzetemem herhalde:) ertesi günü hanımın memleketi olan mersinin silifke ilçesine gitmek üzere sabah 7 de yola çıktık.teslim alırken ilk 1000-2000 km aracı agresif yani vites geçişlerinde uzatarak kullanın dediler.gazi paşa ya kadar olan düz yolda zaman zaman 160-170 i gördüm.gazipaşadan sonraki anamura kadar olan türkiyenin en keskin virajlı yollarından biri olan yolda,aracın yol tutuşunu esp denen özelliğin faydasını test etme imkanım oldu.nitekim araç hiç bir virajda savurmadı,ne yol tutuşundan ödün verdi nede gidişinden.fakat rampalarda 2. vitese kadar düştüğüm yerler oldu.üstelik araçta 2 kişiydik.klima oldukça başarılı.frenler gayet sıkı.hızlanma konusunda kalkışlar seri olarak kalkması 1.2 motoru eleştirenlerle alay edercesine.fakat bu motorda ani hızlanmalar beklemek büyük bir hayal kırıklığı sebebi olabilir..düz yolda 120 km hızdan sonra rüzgar sesi bariz var.açıkcası ben rahatsız olmadım.navigasyon çok iyi derecede görevini yapıyor.ve dokunmatik ekran geçişleri gayet hızlı.navigasyon en kestirme yolları seçiyor.cep telefonunu multimedyaya bağlayıp gelen aramaları araç içinden konuşmak büyük rahatlık.direksiyon çok iyi derecede yumuşak.antalya silifke arası 400 km.ve gidişte 0,32 krş yaktık.silifkeye vardığımızın 2.günü silifkenin yaylası olan uzuncaburç köyüne (yaklaşık 30 km) 4 kişi +100 kg yük ile yola çıktık.dik rampalar ın oldugu yine virajlı bir güzergahtı.fakat araç geliş yolundakinden daha yüklü olmamıza ve daha dik rampaların oldugu bir yolda olmamıza rağmen hiç 2.vitese düştüğümü genelde 3.ve 4. vitesde çıktığımız bir performans sergileyerek beni oldukça etkiledi.geliş yolculugumuza oranla araç sanki benim sürüş stilimi ezberleyip kalkışlarda daha seri ve hızlanma konusunda kendini egitmiş gibi geldi :) ertesi gün geri antalya dönüş yolunda aracın performansı dahada iyiye gitmişti.virajlar rampalar vız geliyordu :) 1.2 motor aldıgıma sadece ilk gün pişman oldum.fakat 2.3 ve bundan sonra hiç bir pişmanlıgım olmayacak kanısındayım.ayrıca 0,32 krş a gittiğimiz ve klimanın sürekli açık oldugu aynı yolu,dönüşte 0,25 krş geldik.ortalama yakıt tüketimi ilk depoda 7,2 iken 2.depoda 5,9 a kadar düşmüştü..3 ve 4 depolarda kaça düşecek merak ediyorum.özetlemek gerekirse renault bu araçla gerçekten devrim yapmış.0,9 turbolu motora göre çok az performans kaybı var.ve yakıt tüketimide oldukça güzel..
hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum.


aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın antalya buluşmalarında görüşmek dileğiyle:eyv
 
Aracından memnun kalman ve bizlerle paylaşman çok güzel,kazasız belasız kullan...:eyv
 
teşekkürler hepinize.umarım en kısa zamanda buluşmalarda yerimizi alırız:)
 
Yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın.
 
Hayırlı olsun. Agrasif sürüşü nasıl öneriyorlar onu anlamadım yanlız ben? Bana hiç birşey söylemediler kitapçıkta ise 3500 deviri geçmeyin yazıyor şuan aracım 1000km de ve sanırım ben hiç 100ü geçmedim :D
 
allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :eyv
 
rodaj kullanımı değişmiş galiba:)
hayırlı olsun.
 
Geri
Üst