- Katılım
- 13 Kas 2011
- Mesajlar
- 282
- Tepkime puanı
- 43
- Puanları
- 0
Arkadaşlar hemen bir araştırma yaptım.Bizim araçlarda sürekli gazda kullanıldığı için benzin pompası arıza yapıyormuş.Bu gün bende benzinde denedim çalıştıradım..Herhalde yine arızalandı...Bu arızalanma 2 çıkışlıda oluyormuş.Açıklamaları okuyunca gayet mantıklı geldi..
Benzin otomatiği ile karbüratör arasında benzin kesici otomatik vardır gazlı araçlarda.Gaz devreye girdiğinde benzin kesilir.Ancak benzin otomatiği sürekli olarak pompalama yaptığından vede benzinin gazda iken çıkış yeri olmadığı için pompa basınç altında kalarak zorlanıyor ve bozuluyor..
Ancak 3 çıkışlı benzin otomatiğinde üçüncü çıkış fazla benzini tekrar depoya gönderiyor.Yani depoya bağlı.Haliyle bu şekilde araç gazda iken benzin otomatiği pompalamaya devam ederek benzini tekrar depoya gönderiyor ve devirdaim devam ediyor...Araştırdığım yerde bunu anlatmıyor ama üçüncü çıkışın devirdaim olduğunu öğrenince hemen bir mantık kurdum..Hatta bir çok tamirci bile bilmiyormuş bunu....
Benim ikinci otomatik bu.topu topu 5 6 defa kullandım yine bozuldu anlaşılan..
Benzin otomatiği ile karbüratör arasında benzin kesici otomatik vardır gazlı araçlarda.Gaz devreye girdiğinde benzin kesilir.Ancak benzin otomatiği sürekli olarak pompalama yaptığından vede benzinin gazda iken çıkış yeri olmadığı için pompa basınç altında kalarak zorlanıyor ve bozuluyor..
Ancak 3 çıkışlı benzin otomatiğinde üçüncü çıkış fazla benzini tekrar depoya gönderiyor.Yani depoya bağlı.Haliyle bu şekilde araç gazda iken benzin otomatiği pompalamaya devam ederek benzini tekrar depoya gönderiyor ve devirdaim devam ediyor...Araştırdığım yerde bunu anlatmıyor ama üçüncü çıkışın devirdaim olduğunu öğrenince hemen bir mantık kurdum..Hatta bir çok tamirci bile bilmiyormuş bunu....
Benim ikinci otomatik bu.topu topu 5 6 defa kullandım yine bozuldu anlaşılan..