- Katılım
- 30 Eyl 2014
- Mesajlar
- 2,979
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Apple ile birlikte yetkili servislerine yönelik yeni bir uygulama geliştirdi.
“Toyota E-Check” uygulaması ile yetkili servislere gelen Toyota sahipleri, servis danışmanları ile birlikte iPad üzerinden müşteri bazında kişiselleştirilmiş bir ara yüz aracılığı ile araçlarının ön kontrollerini gerçekleştirebilecekler.
Toyota’nın sürekli iyileştirme prensibi kapsamında devreye alınan bu uygulama ile müşteriler, araçlarının lastik diş derinlikleri, silecek ve paspas durumu gibi güvenlik unsurları kontrol edilirken aynı zamanda Toyota’nın çeşitli kampanya ve ürünlerinden anında haberdar olabilecekler.
Yapılan detaylı kontrol işlemi sonucunda tüm tespitleri içeren bir ön kontrol formunu elektronik ortamda müşterileri ile paylaşan Toyota, Türkiye’deki bu uygulamasıyla güvenliğe verdiği önemi bir kez daha kanıtlamış oldu.
Yenilikçi teknolojilerin öncüsü olan Toyota, Apple ile gerçekleştirilen bu işbirliği ile “Toyota E-Check” uygulamasını 58 bayisinde hizmete sundu.
“Toyota E-Check” uygulaması ile yetkili servislere gelen Toyota sahipleri, servis danışmanları ile birlikte iPad üzerinden müşteri bazında kişiselleştirilmiş bir ara yüz aracılığı ile araçlarının ön kontrollerini gerçekleştirebilecekler.
Toyota’nın sürekli iyileştirme prensibi kapsamında devreye alınan bu uygulama ile müşteriler, araçlarının lastik diş derinlikleri, silecek ve paspas durumu gibi güvenlik unsurları kontrol edilirken aynı zamanda Toyota’nın çeşitli kampanya ve ürünlerinden anında haberdar olabilecekler.
Yapılan detaylı kontrol işlemi sonucunda tüm tespitleri içeren bir ön kontrol formunu elektronik ortamda müşterileri ile paylaşan Toyota, Türkiye’deki bu uygulamasıyla güvenliğe verdiği önemi bir kez daha kanıtlamış oldu.
Yenilikçi teknolojilerin öncüsü olan Toyota, Apple ile gerçekleştirilen bu işbirliği ile “Toyota E-Check” uygulamasını 58 bayisinde hizmete sundu.