- Katılım
- 5 Eki 2016
- Mesajlar
- 4,318
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 38
Merhaba arkadaşlar [emoji112]
Kangoo 2 Megane 2 Clio 3 Modus araçlarda kullanılan silecek kumanda kollarında genelde karşılaşılan kumanda kolu yanması duman çıkması durumu hakkında bilgi paylaşacağım.
Olay şöyle gelişti [emoji4]
Çarşamba gece Ankara dan otoyol bağlantı yoluna girdim ön cam sinek mezarlığı gibi [emoji51] silecekleri calistirdim ( yarım dakika kadar ) sonrasında araç içinde yanık kokusu oluştu hooop n'oluyo derken kontak üzerinden duman yükseldi hasss..tir derken aracı emniyet şeridine çekip hemen kontağı kapattım . Aracın içi leş gibi yanık kokuyor gecenin 12 si Ankara'da dağ başında kaldık ilk şoku hemen atlatıp çözüm üretmek gerekiyordu direksiyonun altındaki muhafazayi söküp kolun elektrik soketi ni ( kalın olan ) çıkardım. Aracı calistirdim yol bilgisayarı çalışıyor yanık yok yanlız silecek çalışmıyor idi [emoji3525] olsun yağmur ihtimali %20 idi hava durumu öyle diyor veee 5 dakika sonra şimşekler çakıyor ve yağmur başlıyor neyse ki ön camı silikonlu cam sil ile silmiştim onun sayesinde 90 üzeri hızlarda camda sular kaymaya başladı bende 120 sabit ile yola devam ettim . Cuma günü parçayı söktüm içi yanmış tamiri mümkün değil sıfırı 600 den başlıyor yan sanayi 300 el mahkum yenisini aldık .
Parça sökümü için direksiyon alt ve üst muhafaza sökülüp ( alt muhafaza da 2 vida tutuyor düz tornavida ile sökülüyor ) 3 tane soketi çıkarılacak daha sonra kolu tutan üst ve altta tırnaklar var onları çıkarmanız yeterli [emoji16]
Kangoo 2 Megane 2 Clio 3 Modus araçlarda kullanılan silecek kumanda kollarında genelde karşılaşılan kumanda kolu yanması duman çıkması durumu hakkında bilgi paylaşacağım.
Olay şöyle gelişti [emoji4]
Çarşamba gece Ankara dan otoyol bağlantı yoluna girdim ön cam sinek mezarlığı gibi [emoji51] silecekleri calistirdim ( yarım dakika kadar ) sonrasında araç içinde yanık kokusu oluştu hooop n'oluyo derken kontak üzerinden duman yükseldi hasss..tir derken aracı emniyet şeridine çekip hemen kontağı kapattım . Aracın içi leş gibi yanık kokuyor gecenin 12 si Ankara'da dağ başında kaldık ilk şoku hemen atlatıp çözüm üretmek gerekiyordu direksiyonun altındaki muhafazayi söküp kolun elektrik soketi ni ( kalın olan ) çıkardım. Aracı calistirdim yol bilgisayarı çalışıyor yanık yok yanlız silecek çalışmıyor idi [emoji3525] olsun yağmur ihtimali %20 idi hava durumu öyle diyor veee 5 dakika sonra şimşekler çakıyor ve yağmur başlıyor neyse ki ön camı silikonlu cam sil ile silmiştim onun sayesinde 90 üzeri hızlarda camda sular kaymaya başladı bende 120 sabit ile yola devam ettim . Cuma günü parçayı söktüm içi yanmış tamiri mümkün değil sıfırı 600 den başlıyor yan sanayi 300 el mahkum yenisini aldık .
Parça sökümü için direksiyon alt ve üst muhafaza sökülüp ( alt muhafaza da 2 vida tutuyor düz tornavida ile sökülüyor ) 3 tane soketi çıkarılacak daha sonra kolu tutan üst ve altta tırnaklar var onları çıkarmanız yeterli [emoji16]
Ekli dosyalar
Son düzenleme: