- Katılım
- 3 Tem 2015
- Mesajlar
- 4,375
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Talisman 1.6 icon 2.5 yaşında aracım var. Geçtiğimiz mayıs ayında Head up display arızalandı. Hiçbir şey yapmadan açık kaldı. Edremit Akkaş servisine gittiğimde hep oyalandım. Yılın son günlerinde Renault Genel merkezini arayıp şikayet ettim. Servis tekrar çağırdı. Fotoğraflarını çekti dosya oluşturuldu. Az önce genel merkezden arandım. Head up display açıp kapatan dişlinin kırık olduğunu ve garantiyi kapsamadığını söylediler. 3800 lira bir bedeli olduğunu ve bana ne kadar indirim, muafiyet uygulayacaklarını daha sonra ileteceklermiş., ben itiraz ettim. Hiçbir zaman elimle Head up displayi ellemediğimi söylememe rağmen kabul etmediler. Renault markasının amiral gemisi olan Talisman garanti kapsamında olmasına rağmen bu yapılanlar hiç hoş değil.
Renaultun garanti islemlerini yapan arkadasim var. Fabrikadan gelen talepleri anlatsam agziniz açık kalır. Parcayi degistirmemek için ellerinden geleni yapiyorlar bizzat sahit oldum. Hatta üst üste olması gerektiği gibi garantiden değişim yapılan parçalar sebebi ile bir başka yetkili servis calisani da işten cikartildi. Bahane olarak farklı sebepler verildi tabi ki fakat bu arkadaş renault servis aginda en fazla garantiden geçerli işlem yapan arkadaş. Gerisini siz dusunun.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi