Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Son test kriterlerine göre Kadjar 5 yıldız aldı ama aynı testte daha önce eski kriterlerde 5 yıldız alan megane 3 hb(fluence de bunun sedanı) ,Kadjarla aynı testte 3 yıldız aldı.
Zaten yerden yüksek olması bile çarpışmada büyük avantaj ..Megane 4 hb ile Kadjar çarpışsa yine Kadjar ..
Kişisel fikrim artık gelinen teknolojide markanın pek önemi yok modelinde bir önemi yok ayni şekilde. Çarpışma testlerine bakın 2014 model üzerinde olan neredeyse her marka model aracın önden çarpmada on kapı direklerine gelene kadar darbeyi absorbe ettiğini görürsünüz. Artık yöne kişisel fikrim EuroNcap'in bana göre en ufak bir geçerliliği ve inandırıcılığı kalmamıştır. Aracın kaza sonrası asıl durumunu görmek istiyorsanız Amerikan IIHS kuruluşunun çarpışma testlerini inceleyin. Euroncaptan 5 Yildiz alan bir çok araç ( ki çok kalbur üstü markalarda var bunun içinde ) IIHS testlerinden geçemiyor ve sonuçları yayınlayanıdır haliyle euroncaptan alınan bilmem kaç yıldızı koyuyor sitesine. Günümüzde karşılaşılsan en fazla kaza sekli small overlap denilen araçların tam kafa kafaya değilde birbirlerine kafa kafaya ortalarından vurması ile oluşur ki bu firma da araçları özellikle bu şekilde test ediyor. Biraz önce de dediğim gibi önden darbe aldığında on kapı direklerine zarar gelmemiş olan her haraç sağlamdır benim icin. Günümüzde zaten bu Yen'i nesil araçlar kaza anında motoru doğrudan asagi indirdiği icin içeride sıkışma riskini de azaltıyor. Ama bana soracak olursanız her iki araçta ayni sağlamlıkta. Aracın heybetli olması sağlamlığını gostermedigi gibi ince yaipisi da ayni şekilde dayanıksız olduğunu göstermiyor.
Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın