Clio Symbol'unuzun En Sevdiğiniz ve Sevmediğiniz Yönleri Nelerdir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ByTyFn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
sevmediğim : süspansiyonum çok sert bu sorunu az maliyetle çözebilirsem çok sevmediğim yönleri az diyebilirim
 
Aracım 2010 1.5 authentiq

Sevdiğim Yönleri: Yakıt
Bagaj Genişliği
Ucuz parça
Görüş açısının iyi olması
Sevmediğim Yönleri: Yol tutuşundan bahsetmeyecem (Ekmek-Köfte ilişkisi)
Özellikle uzun yolda içeriye çok ses alması
 
+Yönleri -Az yakması -Görüs mesafesinin yeterli olması-Cok seri atak olması-Yokuslarda Cekisten Düsmemesi-2.Elinin iyi tutulması-Motorunun sorunsuz ve uzun ömürlü olması
-Yönleri-Yol Tutusu Yeterli Degil-130'dan sonra ucak moduna gecmesi-Donanımı Yetersiz-Arka hoporler ve Cam otomatigi olmaması-Ses yalıtımı Rüzgarlı havalarda cok rahatsız eder
 
Aracımız;Renault Symbol 2011 1.5Dci 85Bg Collection Full+Full
Sevdiğim Yönleri;
Az Yakması Görüş Mesafesi Arka Cam Otomatik Olması Bagaj Genişliği
Sevmediğim Yönleri;
Malzeme kalitesi işçilik klima berbatlığı İçeri çok fazla yol ve rüzgar sesi alması süspansiyonları direksiyonun hissiz hassasiyetsiz olması Çift Airbag azlığı
 
Genel olarak herkes kendi aracının donanımına göre yorum yapmış. Kiminiz yol bilgisayarı yok derken kimi arka camlar otomatik değil demiş vs. Genel olarak aracın iyi yada kötü yönleri aynı aslında. üretilen aracın üretim yılları boyunca çok fazla değişikliğe uğramaması, kalitesinin değişmemesi vs yine aynı iyi-kötü ilişkisini doğuracaktır.

Bu aracın hangi model olursa olsun tek artısı YAKIT ve BAGAJ Hacmidir. Bunun dışında her donanımı bir üst modele göre daha kötüdür.
Zaten ekonomiye önem verenlerin aracıdır. Gerisi teferruattır :)
Lüks ve Konfor arayanın yakıt ile bir ilgisi olmaması gerekir :)
 
Genel olarak herkes kendi aracının donanımına göre yorum yapmış. Kiminiz yol bilgisayarı yok derken kimi arka camlar otomatik değil demiş vs. Genel olarak aracın iyi yada kötü yönleri aynı aslında. üretilen aracın üretim yılları boyunca çok fazla değişikliğe uğramaması, kalitesinin değişmemesi vs yine aynı iyi-kötü ilişkisini doğuracaktır.

Bu aracın hangi model olursa olsun tek artısı YAKIT ve BAGAJ Hacmidir. Bunun dışında her donanımı bir üst modele göre daha kötüdür.
Zaten ekonomiye önem verenlerin aracıdır. Gerisi teferruattır :)
Lüks ve Konfor arayanın yakıt ile bir ilgisi olmaması gerekir :)
Hocam doğru söylüyorsunuz'da biraz daha kaliteli olması gerekirdi Linea Symbolden kalite olarak daha üstün bir araç bir nebzede olsa.
 
Bir çok araç symbole göre daha iyi olabilir, burada symbol için konuşuyoruz, yukarıda da bahsettiğim gibi bu araç sırf ekonomik olsun diye üretiliyor. Kalitesiz olduğunu zaten herkes biliyor. Ayrıca bana göre Linea'nın konforu (kalite değil, konfor) benim 2007 symbolüme göre daha kötü.
 
Bence Tam emekli arabası az yakar bastımı gider tarzında :)
 
merhaba.
clio 2001 rna tamda benim almak istediğim.uzun zamandır bakıyorum ama yeterince para oluşturamadığım için almam gecikti.arkadaşlar ben özellikle abs li olanını istiyorum ama nasıl anlarız abs li olduğunu.özel bir serisimi var.çünkü baktığım ilanların çoğunda görünmüyor.görünenlerdede sıkıntılısı denk geliyor.örneğin kazalı oluşu gibi.bilgilendirebirseniz memnun olurum.saygılar.
 
Son düzenleme:
2013 model renault symbol 1.5 dci 90 bg joy modelini kullanmaktayım. Bundan öncede 2011 yılında sıfır km benzinli 1.2 motor authentique 75 bg modelini 3 yıl kadar kullandım. Yani yıllardır bu araçların sahibiyim. O yüzden iki aracında kullanıcısı olarak ayrı ayrı değerlendirmek istedim. İkisininde artı ve eksi yönlerini yazmak istedim.
2011 model benzinli Renault Symbol 1.2 motor authentique 75 bg:
*Eksileri:
Motor güçsüz, verimsiz. Yakıt fazla. Çekişi kötü (rampalarda hemen bayılma oluyor ve hızlanmasıda iyi değil, inat yapıp seri bir şekilde aracım aksın derseniz ciddi manada yakıt sarfiyatı artıyor), ağırlığı hafif olduğu için (905 kg) rüzgarlı havalarda 80 km den sonra ciddi manada araç savruluyor, şehirler arası yolda ciddi manada yoruyor, 90 km/h sabit hızda 5. viteste devir göstergesi 3000'i gösteriyor (yani yüksek hıza gelmiyor,motor verimsiz). Abs yok. Sadece sürücü hava yastığı var. Güvenlik zayıf. Konforu hiç yok. Araç broadway havasından çıkamamış.
*Artıları:
Şehiriçi trafiğinde kullanışlı (şehiriçi trafiğinde 80 km/h hızı geçmemek koşuluyla), şehiriçi trafiği için ayağınızı yerden keser, kalorifer sistemi güzel.
2013 model dizel Renault Symbol 1.5 dci 90 Bg joy:
*Artıları:
Motor çok güçlü. Çekişi inanılmaz (araç adeta atlıyor). Kesinlikle bayılma yapmıyor. Çok seri, çok hızlı ,hatta gereksiz hızlı, sizi adeta koltuğa yapıştırıyor. 130 km/h hıza çok rahat keyifli bir şekilde sizi ulaştırıyor. Oturaklı bir araba. Akışı, gidişi keyifli. Yakıtı inanılmaz az (ben bu derece az yakan bir araç daha önce kullanmadım). Direksiyonu yumuşacık (bir önceki kasalarındaki sertlikten eser kalmamış), vites geçişleri tok ve güzel. Yüksek hızda güven veriyor (fakat 150 km'ye kadar) 150 km/h dan sonrası da bence gereksiz.. Rüzgarda savurma yapmıyor (1130 kg civarı olduğu için sanırım) o yüzden oturaklı bir araba. ABS, ESP, çift hava yastığı standart olmuş, frenleri güzel. Kliması harika soğtuyor. Klima açılınca aracın performansında düşüş olmuyor. Konforlu ve rahat bir araç. Uzun yolda hiç yormuyor.
*Eksileri:
Donanım olarak biraz daha ekstralar olabilirdi. Arka camlar elektrikli değil, Aynaların ayarlanması manuel.

SONUÇ OLARAK; araba 2013 yılından sonra kasa değiştirmiş ve adeta sınıf atlamış. Eski symbollerle alakası yok emin olabilirsiniz. Eski broadway havası gidip daha oturaklı, çok daha konforlu bir araç olmuş. Yalnız bu dediklerim sadece dizel seçeneği için geçerli. Zira 1.2 motoru kesinlikle önermiyorum çok pişman olursunuz. Bu arabayı alacak arkadaşların tercihini sadece dizelden yana kullanmasını öneririm.
 
Geri
Üst