- Katılım
- 4 Şub 2015
- Mesajlar
- 31
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
2005'in haziran ve eylül ayları arasında, renaultsport'un dieppe'deki fabrikasında, 500'ü ingiltere pazarı için sağdan direksiyonlu, 50'si de isviçre pazarı için soldan direksiyonlu olmak üzere toplam 550 adet üretilmiştir. clio 2'nin nihai türevidir. dış görünüm olarak özel 'capsicum red' gövde rengi, marşpiyelerdeki 'trophy' yazısı, 16 inçlik 'speedline turini' füme renkli jantları (her biri 1,3 kg daha hafiftir) ve clio v6'dan alınan arka spoyleriyle standart rs 182'den ayrılır. kabindeyse recaro sport trendline koltuklar (ki bu koltuklar 10 mm daha alçak bir sürüş pozisyonu sağlar ve minderleri derinlik ayarlıdır) ile sürücü koltuğunun altında yer alan ve üstüne aracın seri numarası yazan plaka, trophy'ye özeldir. süspansiyonları daha alçaktır (önde daha kısa yaylarla fazladan 10 mm), daha sert yay (%20/15 ön/arka) ve amortisörler (%20/10 ön/arka) içerir. sachs imzalı bu amortisörler clio cup yarış aracından alınmıştır ve yağ ile havanın yaklaşık %50'sini muhafaza eden ayrı bir hazneye sahiptir. sıradan amortisörlerden 10 kat pahalıdırlar: tanesi 1400 €. trophy'nin ayrıca ön porya taşıyıcıları güçlendirilmiştir ve direksiyon geometrisi elden geçirilmiştir. motoru ve michelin exalto 2 lastikleriyse standart rs 182'yle aynıdır.
clio rs trophy, evo dergisi tarafından 2005'in en iyi ulaşılabilir performans otomobili ve son elli yılın en iyi 7. sürücü otomobili seçilmiştir.
[h=2]Renault Sport TARİHİ Fotolar[/h]
clio rs trophy, evo dergisi tarafından 2005'in en iyi ulaşılabilir performans otomobili ve son elli yılın en iyi 7. sürücü otomobili seçilmiştir.
[h=2]Renault Sport TARİHİ Fotolar[/h]