- Katılım
- 1 Ocak 2018
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 27
Arka cam ısıtmasına bastığınızda otomatik olarak açılıyor zaten basınca aynadanda çıt diye ses geliyor dikkat edildiğinde
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Paylaşım için teşekkürler, bir noktada düzeltme gereği gördüm, clio 4 te kullanılan 0.9L motorun teknik verileri, ş.içi:5.6 , ş.dışı: 3.9 90 BG motor gücü ve 130 NM torku varken, Ford fiesta 1.0L Ecoboost motorun teknik değerleri ş.içi: 5.9, ş.dışı: 3.7 100 BG motor gücü ve asıl farkı burada 170 NM motor torku var, fark beygir gücünden ziyade motor torkunda, her iki motorda benzinli motor segmentinde çığır açıp dizele kaçışa son verebilecek mahiyette motorlar.
Bende 2015 model 1.2 Tce var. 4 5 aydır kullanıyorum. Kimileri araç çok yakıyor çok yağ eksiltiyor vs şeklinde açıklamalar yapmış. Elbet belki daha stabil motorlar kadar değillerdir lakin ben araçtan çok memnunum. Motorun gücü ortada, yakıtı ortada viteslerin geçişlerini hissetmiyorum bile. Benzinin gücünü alıyorsunuz. Ve araca iyi bakınca yağ eksiltme denen olayla karşılaşmıyorsunuz arıza boyutunda. Ben aracıma çok titizim, 2015 model olmasına rağmen pasta cilasıydı motor temizliğiydi iç temizliğiydi neredeyse sıfıra yakın. İyi bakarsan bu araçlar ömürlük araba, ustanın koyduğu yağa içim sinmedi diye 4 ay sonra tekrar Castrol Renault Group yağından alıp Ceratec ekleyerek filtreleri bile değiştirdim. Bağlantıları kontrol edin yağlar oralardan kaçar, ben aldığımda mesela turbo kelepçesi gevşemişti oradan kaçırıyordu, sıktırdım sorun kalmadı.Açık konuşmak gerekirse Renault, Clio 4'de güzel bir portföy yakaladı ama hizmeti sunarken kafaları çok karıştırdı.
Arka camların manuelden otomatiğe geçişi, bazı modların bazı ülkelerde olmaması, kitapçıkta verilen bilgilerin eksik ve çok sonrasına ait olması alıcının karar mekanizmasını etkiledi.