Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Canım sıkıldı moralim bozuk parayı kolay kazanmıyoruz....
2012 model megan 3 arabamı bursa renault mais şubesinden 70 bin kusure aldım..gecen günlerde kalorifer yani klima ızgaralarındaki yön değiştirici düğmeler serçe parmağımla yön verirken patır patır farklı günlerde kırıldı..zaten çok küçük bir sey tutuyor..bunlar değişmesi için ki garanti kapsamında bursa maise gittim..dış etken dediler olmaz dediler..ya ben bu aravın yön değiştirici düğmesine çekiçle mi mudahele ettim..ben bunu elimle ki fazla kurcalamam ayda yılda bi kere ellerim elimde kaldı..ne koku sıktım ne başka birşey..93 model broadwayde bile ne kokular sıkılmışken oporjınal durmakta..bu araba dışarıda duruyor yeri geliyor güneşin altında..ve bu sıcak günlerde bndiğim gibi klimayı açıyorum..sıcak soğuk etkilenmesinden kırılmış olamazmı..hemen dış etken deyip kesitirip atmak normalmi...ki benim ızgralarımda herhangi bir darbe çizik yok..garanti dışı fiyatını söylediler korktum..tüm gövdeyi satmaya çalışıyorsunuz..altı üstü bir düğme ya..benim moralim çok bozuldu..ben bu arabaya milyarlar verdim...koltuğum yırtuıldı anahtarımdan anlarıum bu benim hatam kullanıcı hatası ama sabıt duran bir düğme kendi kendine kırılıyorsa bunu ben anlamam..bu arabadın yön değiştirici düğmesinin malzemesi 2 yıla kadar dayanıyor anlamına geliyor..bana birileri yardımcı olmak zorunda..bütün bakımlarımı ben maiste yaptırmışım..bırakın
garanitiyi..iyi niyetten bile kimse yardımcı olmak istemiyor..iilahi satalımmı arabamızı kötüleyelimmi renaultuç.napalım...bu benim hatam değil.. benim arabamın garantısı devam ediyor..bunların değişmesi gerekiyor..
arkadaşım 2013 model 0 km cmax almıstı 70bin küsüre oda. arka taraftaki klima çıkışındaki yön değiştirici düğme bacağı çarptığında kırılmıştı. servise götürdüğünde hiçbir sıkıntı etmeden değiştirmişlerdi. bende sizin gibi ücret talep etmeden değiştirmeleri gerektiğini düşünüyorum sonuçta dünyanın parasını saymışsınız. ama biraz uğraşırsanız ne bilim üst kademelerdeki insanlarla iletişime geçerseniz hakkınız olanı alacağınızı düşünüyorum.
genel merkese aynı yazıyı fax bile attım..herkes dönüyor bana..neymiş bursa şubesi sanırım rapor sunmuş..tutturmuşlar bir yuzde 15 indiirm yaparız başka bir şey yok..en son dun yine biri aradı..teknik ekibe sorcaz morcaz dedi..dedim azıcık uğraşın kestirip atmayın..bu parçalar serçe parmak ile kırılıyorsa sıkıntı vardır..beni bu muhhabetlere sokmanız bile hata dedim..daha kimse dönmedi..her yere yazdım millet baksın arkadaşlar..bu arac 76 bine alındı..gece gündüz çalışıyorum ben para kazanıyorum gece vardiyalarında gözlerim kıpkırmızı eve gidiyorum...sabah zaten gunduz uyunmuyor sıcakta..gidiyorum emegimle bu aracı alıyorum mide bulandıran işlerle uğraşıyorum..ki garantim devam ediyor...bu ansıl iş ya..yazdıkça sinirim hopluyor....
valla ne diyeyim sonuna kadar haklısınız ve isyanınızda çok haklı ve yerinde yapmamalı bayiler+servisler böyle saçmalıklar ama maalesef oluyor işte umarım birşekilde gönlünüzü alıp üzmeden bu iş biter ama onu yapacak adam başta yapacaktı..geçmiş olsun.
talebimde ısrarcı olacam da artık olay genel merkeze sıçradı onlardan gelen ilk sonuçta yüzde 15 indirim oldu ki komple ızgaraları kokuyle satmak istiyorlar..başka servise gitsemde aynı olay olacak..garanti merkezde bitecek iş..