Astra 200 kg zayıfladı, liderliği gözüne kestirdi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan EndSpeed
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, yeni Astra'nın sahip olduğu özelliklerle hem Opel'i hem de kompakt sınıfın çıtasını yukarı çektiğini söyledi. 200 kg hafifleyen Astra'da üst segment otomobillerdeki teknolojileri ve yardım sistemlerinin bulunduğunu ifade eden Keklik, "Yeni Astra çok daha verimli, çok daha hafif ve çok konforlu bir yapıya sahip.
1444597466228.webp
Kompakt sınıf geleneğimizin en güçlü temsilcisini verimliliği, performansı ve doğa dostu özelliklere sahip motorlar ile piyasaya sunacağız. Dizel otomatik şanzımanın katılmasıyla birlikte düşük yakıt tüketimini ve sürüş konforunu en yeni modelimizde otomobil severlere sunmuş olacağız" dedi. Yeni Astra, kasımdan itibaren Enjoy, Business, Dynamic ve Excellence olmak üzere dört farklı donanım seviyesi ile Türkiye pazarında satışa çıkacak. Yeni Astra, sınıfının en güçlü 1.6 litre 136 beygirlik dizel motor ve otomatik şanzıman seçeneği ile sunulacak. Otomatik dizel motorun yanı sıra 105 beygirlik 1.0 litre üç silindirli ECOTEC benzinli motor ve 1.4 litrelik 150 beygirlik ECOTEC benzinli motor manual şanzıman seçeneği de yer alacak. 1.4 litrelik motorun otomatik şanzıman seçeneği ise 2016'nın ilk çeyreğinde satışa sunulacak.

SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
1.6 cdti 160 beygir yok mu ?
 
Yeni megane ile kapisirmi dersiniz :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Yeni megane ile kapisirmi dersiniz :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Güzel bir yere değindiniz. Onun için piyasaya sunuldu ya. Opel hayranlarını kaybetmemek için renault ta doğru gitmesinler diye bu model de onlara ön ayak olacak .

SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Megane 4 cok can yakacak...!!! Gerisi hikaye.....:eyv

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Renault için konuşursak yine kalitesiz iç mekan, trim seslerinin orkestrası, vasat bir ses sistemi ve abuk sabuk donanımı kısılmış bir Megane 4 gelirse selefleri ile zor başa çıkacak gibi gözüküyor. Opel'in bir huyunu severim kim ne derse desin, adamlar en bazından en full vers.'a aynı alt yapıyı koyuyorlar ve istenilen donanım dışarıdan temin edildiğinde tak çalıştır oluyor. Tok bir kaporta ve ses sistemi var alınır mı 70li haneler'de yıllarca renault kullanmış biri olarak bana son tercih olur dedirtiyor. Tabi önce canlı Meg4ü bir görmek incelemek şart...
 
Ne kadar hafif o kadar dayanıksız demek...
 
Görünüm olarak çok başarılı olmuş ama Otomatik şanzımanını kullanışlılık olarak hiç beğenmiyorum, Vites topuzunun üzerine bi + - koymuşlar tuşlu ona basarak manuel olarak atılıyor.
 
opel alman tofaşıdır hiçbir aracı tok değildir renault taki çoğu trim sesleri opel dede mevcut
 
Geri
Üst